Jak zapojit více marketingových kanálů do vašeho marketingového plánu? Jak je naplánovat, uřídit a kolik peněz na ně alokovat? Přijďte na přednášku Michala Krutiše a ten vám ukáže postupy jeho klientů, které vás mohou inspirovat. Budete diskutovat o personách, STDC frameworku, marketingových rozpočtech, KPI, atribucích, zákaznické analýze. Tedy o základních kamenech, ze kterých postavíte chytrou marketingovou strategii v online marketingu. Přednáška je vhodná pro všechny marketéry a majitele e-shopů.
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
Michal Krutiš
Michal se zaměřuje na tvorbu marketingových strategií. To zahrnuje definování značky, cílových skupin, STDC, KPI, řízení marketingových kanálů a rozpočtů. Michal se živí online marketingem od roku 2003 a spoluzaložil internetovou agenturu H1.cz, kde pracoval pro desítky českých klientů. Také píše odborné články na svůj web www.krutis.com
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10