Budování vztahu se zákazníkem nejen pomocí e-mailu

21. únor
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Analýza zákaznické databáze a správně nastavená segmentace je základem v tvorbě kvalitního vztahu se zákazníkem. Přednáška bude obsahovat ukázky e-mailových programů a strategií , které kopírují životní cyklus zákazníka. Dotkneme se také budoucnosti e-mailingu, využití kinetických e-mailů, nebo dalších kanálů, které mohou podpořit retenci Vašich zákazníků

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Budování vztahu se zákazníkem nejen pomocí e-mailu

Analýza zákaznické databáze a správně nastavená segmentace je základem v tvorbě kvalitního vztahu se zákazníkem. Přednáška bude obsahovat ukázky e-mailových programů a strategií , které kopírují životní cyklus zákazníka.

Dotkneme se také budoucnosti e-mailingu, využití kinetických e-mailů, nebo dalších kanálů, které mohou podpořit retenci Vašich zákazníků

 

Jak změnit ESP snadno a rychle

Poukázání na klasická úskalí změn e-mailového poskytovatele, proč k změnám dochází a proč o nich vůbec uvažujeme. Jak při změně ESP postupovat a nezapomenout na to nejdůležitější. Jaká jsou hlavní kritéria a důvody – doručitelnost, podpora, kontinuální vývoj, automatizace, UX ad.

Petr Cikán

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, získaných od roku 1999. Vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně emailingu. V ACOMWARE má na starosti současné e-mailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu.

Martin Halama

Martin  Halama

E-mailingový specialista v konzultační společnosti ACOMWARE. Na úvod své internetové profesní kariéry pracoval jako webmaster, záhy zaměřil pozornost také na analytiku a webovou architekturu. Pro nedostatek příležitostí k odbornému rozvoji brzy opustil internetovou agenturu a zamířil do společnosti MAKRO Cash&Carry ČR na pozici specialisty zodpovědného za přípravu a distribuci newsletterů. Zde si jej vyhlédla agentura ACOMWARE, v níž se nyní zabývá komplexní strategií e-mailingu. Je držitelem nejvyšší certifikace Watson Campaign Automation a úzce spolupracuje na vývoji pro XQ:Maileon. Je spoluzakladatelem a odborným konzultantem technologie Mailocator, jež svým uživatelům poskytuje unikátní kombinaci vyspělých e-mailingových služeb. Publikační činnost rozděluje mezi vlastní blog a odborné portály, znalosti předává rovněž na specializovaných školeních a přednáškách, které v poslední době zaměřuje především na oblast moderních možností on-line akvizic a premarketingu. Od roku 2016 je duchovním otcem a garantem konferencí Emailing 2020, pro které zajišťuje obsah a zahraniční vystupující. Členem poroty soutěže WebTOP100 je nepřetržitě od roku 2014, v roce 2018 se stal odborným garantem soutěžní kategorie E-mailingová kampaň.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10