Pro velký zájem jsme pro členy APEK připravili DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN semináře Petra Cikána na téma Budování vztahu se zákazníkem nejen pomocí e-mailu. Nejedná se o navazující téma, ale o stejný seminář, který proběhne 27.10. 2017.
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
Analýza zákaznické databáze a správně nastavená segmentace je základem v tvorbě kvalitního vztahu se zákazníkem. Přednáška bude obsahovat ukázky e-mailových programů a strategií , které kopírují životní cyklus zákazníka.
Dotkneme se také budoucnosti e-mailingu, využití kinetických e-mailů, nebo dalších kanálů, které mohou podpořit retenci Vašich zákazníků.
Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, získaných od roku 1999. Vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně emailingu. V ACOMWARE má na starosti současné e-mailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10