Rádi bychom vás pozvali vůbec poprvé v roce 2023 na akci z programu "APEK Partners". 23. března se budeme věnovat jednomu z nejvýraznějších trendů poslední doby. Tím jsou on-line tržiště, tedy Marketplaces, jejichž význam pro prodeje na internetu raketově roste. Přijďte si poslechnout odbornou přednášku na téma Marketplaces v ČR i zahraničí a seznamte se s nabídkou a možnostmi, jak na on-line tržištích uspět. Těšit se můžete na zástupce Heureky, Mallu, Alzy nebo německého Kauflandu, ale také na BaseLinker, Expando, Poštu bez hranic a Omnicado. A také na speciální nabídky a výhody pouze pro členy APEK!
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
Formát APEK Partners je od počátku zaměřený na propojení členů naší asociace - ve formátu "od členů pro členy". Vůbec poprvé se v rámci této platformy setkáme osobně. Účastníci akce tak budou mít příležitost poslechnout si nejen odbornou přednášku na téma Marketplaces, ale i aktuální nabídku pro členy APEK od našich největších hráčů na trhu v čele s Heurekou, Mallem a Alzou. Ty doplní německý Kaufland. Navíc se můžete těšit i na představení služeb od společností Expando, BaseLinker, Omnicado nebo Pošta bez hranic, které se prodejem na on-line tržištích a souvisejícími službami zabývají.
Registrace na APEK Partners není pro členy nijak omezena. Akce je určena pro všechny, kteří chtějí zjistit více o aktuální nabídce na trhu marketplaces a posunout tak svůj byznys kupředu.
10:00 - 10:05 |
APEK - Úvodní slovo
Přednášející:![]() |
10:05 - 10:50 |
Výhody a nevýhody prodeje na marketplaces Radek uvede téma tím, jak si stojí marketplaces doma i v zahraničí. Poté se zaměří na výhody a nevýhody prodejů přes marketplaces a upozorní na nejčastější úskalí, která se pojí s prodejem na marketplaces. Závěrem si ukážeme porovnání marketplaců a proběhne i malá ochutnávka rozsáhlého eBooku o marketplaces. Přednášející:![]() BaseLinker |
10:50 - 11:15 |
Heureka.cz |
11:15 - 11:40 |
Mall Marketplace, spása nebo hrozba? - Mall.cz Jirka využije svých nasbíraných zkušeností nejen ze spolupráce s malými rodinnými podniky, ale i mezinárodními organizacemi, aby nám v kontextu Mall prostředí ukázal realitu dnešních Marketplace a pomohl tak správně nastavit očekávání nových prodejců. Přednášející:![]() Mall.cz |
11:40 - 12:05 |
Logistika v Marketplaces - Alza.cz Honza přestaví jaká jsou největší úskalí Marketplace logistiky, na co je třeba si dávat pozor a jak logistiku řeší různí hráči. Dozvíte se také, jak k této klíčové oblasti přistupuje Alza Marketplace. Přednášející:![]() Alza.cz |
12:05 - 12:20 |
Coffee break |
12:20 - 12:45 |
Úspěšný prodej na online marketplace - Kaufland Global Marketplace Simona z Kaufland Global Marketplace prozradí, co je důležité a na co je potřeba si dát pozor při prodeji na online marketplace. S Kaufland Global Marketplace můžete rozšířit svou prodejní strategii a oslovit nové cílové skupiny na našich nových marketplace Kaufland.sk a Kaufland.cz. Ukážeme vám konkrétní kroky a doporučení, abyste s námi mohli začít spolupracovat a úspěšně prodávat. Přednášející:![]() Kaufland |
12:45 - 13:10 |
Efektivita při vstupu na marketplaces - Baselinker.com Jakub z BaseLinker prozradí, jak lze efektivně fungovat na více než stovce Marketplaces. Dozvíte se, proč je potřeba mít kvalitní data a dobře škálovatelnou platformu pro vstup na marketplaces. Jakub v závěru ukáže v platformě i některé konkrétní vychytávky, které e-shopům automatizují, zjednodušují, centralizují a zrychlují jejich e-commerce. Přednášející:![]() BaseLinker |
13:10 - 13:35 |
Co nás naučil milion marketplace objednávek? - Expando.cz Prodali jsme od gumové kachničky za pár centů, až po vybavení pro skleníky za tisíce EUR. Zjistili jsme, jak důležité je mít specifické know-how o každém marketplace, jaký vliv má rychlost dodání na spokojenost zákazníka a mnoho dalších faktorů. Naučili jsme se také, jak vytvořit skvělý zákaznický servis a jak řešit problémy s objednávkami a reklamacemi na míru tržišti. Celkově jsme získali obrovské množství zkušeností a tipů, které nám pomohly zlepšit naše prodejní výsledky o best of se s vámi podělíme. Přednášející:![]() EXPANDO |
13:35 - 14:00 |
Marketplaces - místo, kde úspěšně prodávají malí i velcí hráči
Přednášející:![]() Omnicado.com |
14:00 - 14:25 |
Logistické možnosti přepravy do zahraničí nejen v rámci fulfillmentu Pavel představí, jaké možnosti přepravy nabízí Pošta bez hranic při expanzi do zahraničí. Jak se lze prostřednictvím jednoho dopravce jednoduše napojit na lokální i mezinárodní dopravce a nabídnout až 80 způsobů doručení mimo jiné do 100 000 výdejních míst napříč Evropou. Dozvíte se, jak outsourcovat logistiku do fulfillmentu a prodávat na marketplace doma i v zahraničí. Přednášející:![]() Pošta bez hranic |
David Cikánek

David je ze společnosti EXPANDO, která sama úspěšně prodává přes Amazon a další marketplaces, jako jsou Kaufland, Emag nebo Cdiscount. Pomáhá dalším stovkám prodejců se správou účtu a je jediným tuzemským oficiálním partnerem Amazonu.
Jan Pípal

Honza se v Alze přes několik pozic dostal až do týmu Alza Marketplace. Aktuálně má z pozice Head od Marketplace na starosti rozvoj a provoz Alza Marketplace. Vystudoval Fakultu mezinárodních vztahů na VŠE v Praze.
Jakub Chramosta

Jakub zodpovídá za Sales & Marketing tým BaseLinkeru pro Český, Slovenský a Slovinský trh. Pomáhá klientum najít správné řešení pro rozvoj a automatizaci jejich e-commerce. S e-commerce začínal v 18 letech vlastním e-shopem a následně ve sféře online prodeje pokračoval i dalšími projekty.
Radek Klouda

Radek Klouda má na starosti rozvoj platformy BaseLinker v ČR, Slovensku, Slovinsku a Rumunsku a velkou radost mu pokaždé udělá spokojený klient. Radek si prošel několika korporacemi i startupy a snaží se z obou odlišných prostředí použít v současném businessu to nejlepší. K e-commerce se Radek dostal v CitiGroup, kde rozjížděl akvizice startupů i velkých e-commerce hráčů v EMEA a od té doby se e-commerce stal jeho srdcovou záležitostí. Vedením několika dalších projektů získal cenné zkušenosti v oblasti B2B a B2C a dostal se k inspirativním ikonám českého businessu.
Marek Bačo

Marek je exterrní spolupracovník APEKu, jež pomáhá moderovat a připravovat partnerské akce. V současné době je hlavním mediálním stratégem a výkonným ředitelem v globální mediální a komunikační agentuře EssenceMediacom, jež poskytuje své služby mnoha předním značkám, mezi které patří např. Google, Bay či Tesco. Marek se mimo tvorby strategií podílí také na inovacích v rámci mediálních a obsahových služeb. Vystudoval marketingovou komunikaci na VŠFS a v marketingu a médiích se pohybuje 20 let. Má za sebou bohaté manažerské a marketingové zkušenosti, které nasbíral především v digitálních, kreativních a mediálních agenturách. Před nástupem do EssenceMediaCom dlouho řídili obchod a client service ve výkonnostní agentuře H1.cz, kde také dohlížel na kampaně řady předních ecommerce klientů v České republice a na Slovensku.
Pavel Vyoral

Pavel Vyoral řídil Poštu bez hranic mimo jiné v roce 2021, když skokově narostla a přepravila rekordních 3,6 milionu zásilek do zahraničí. Zkušenosti s logistikou uplatnil, když spoluzakládal Fulfillmenton, který outsourcuje logistiku e-shopům pod jednu střechu do Zlína. Pošta bez hranic za 13 let své existence pomohla už tisícům e-shopům s expanzí do zahraničí a byla u toho, když před lety začaly svou úspěšnou zahraniční misi e-shopy jako Footshop nebo Kulina.
Lukáš Huňka

Lukáš spoluzaložil před 3 lety platformu omnicado. Od té doby se denně věnuje celé problematice spojené s úspěšným prodejem na marketplaces. Pro klienty pomáhá řešit technické a procesní výzvy společně se svými kolegy hledá správnou strategii vstupu na marketplace. Pomáhá tak českým prodejcům a výrobcům prodávat své zboží na atraktivní trhy v celé Evropě
Simona Sumegová

Simona pracuje pro Kaufland Global Marketplace jako mezinárodní obchodní manažerka pro český a slovenský trh. Prokázala své znalosti v oblasti e-commerce a obchodního modelu marketplace, o čemž svědčí i její předchozí pracovní zkušenosti. Simona získává pro Kaufland Global Marketplace nové prodejce z Česka a ze Slovenska pro marketplace Kaufland.de, Kaufland.cz a Kaufland.sk a zároveň podporuje a optimalizuje výkonnost aktuálních partnerů.
Jiří Cafourek

Jirka Cafourek v současné chvíli v MALLu vede mezinárodní tým obchodníků, kteří mají na starost akvizici nových partnerů pro online tržiště MALL Partner. Do MALLu Jirka přišel před 3 lety a má zkušenosti jak z velkých korporací, tak i z malých startupů. Před MALLem Jirka působil ve firmě zabývající se prodejem na světových tržištích, jako např. Amazon, Boll, Takealot aj.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10