Zorientujte se v nových Google Analytics 4. Školení je určené pro markeťáky a majitele webů, kteří chtějí umět používat své již nasazené Google Analytics 4, rozumět jim a umět z nich přečíst důležité věci. Může posloužit i jako užitečné repete pro ty z vás, kdo už se systémem pracujete, ale potřebujete si vše osvěžit či se rozkoukat v novinkách za rok 2024. Nebudeme nic implementovat ani programovat, to si necháme na jindy. Tentokrát to bude o rozhraní, reportech, metrikách, dimenzích, tabulkách a grafech. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Tichý
Navážeme na předchozí úvodní školení do Google Analytics 4 a zaměříme se podrobněji na asi nejdůležitější datové téma pro všechny online marketéry, a to je vyhodnocování a řízení reklamních kanálů. Představíme si základní koncepty a přístupy k celé kampaňové analytice a postupně je podrobněji projdeme. Srovnáme data přímo z reklamních systémů oproti číslům z Google Analytics 4 nebo vašeho interního systému. Vysvětlíme si, v čem se liší, které z nich mají jaké přednosti nebo háčky. Probereme atribuční modelování, všechny smysluplné atribuční modely, narazíme na jejich limity. Nakonec se tak dostneme až k moderním přístupům, jako je inkrementalita a Marketing Mix Modeling. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Tichý
Podrobnosti k akci doplníme v průběhu září. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Pro nasazování a správu různých měřicích kódů, reklamních remarketingových nebo konverzních pixelů je už dlouhou dobu jasnou první volbou Google Tag Manager. Tento nástroj mohou plně používat na základní úrovni běžní markeťáci bez hlubších technických znalostí, stejně tak jej mohou na velmi složité úrovni nastavovat datoví analytici a weboví vývojáři. V tomto školení se zaměříme na první skupinu, která by Google Tag Manager často mohla snadno využít ke všemu, co v základu potřebuje, jenom neví, jak na to. Místy zabrousíme i k nějakému tomu zdrojovému kódu, ale srozumitelně a pochopitelně si ho vždy vysvětlíme, takže se není čeho bát. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Tichý
S lektory Zuzanou Slepánkovou a Janem Kaše se budete bavit nejen o správném nastavení kampaní během sezony, ale i o celkovém plánování a přípravě e-shopu. Školení je ideální pro majitele e-shopů, PPC specialisty a marketingové managery. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Slepánková, Jan Kaše
V posledním školení letošní podzimní analytické série se zaměříme na pokročilejší konfiguraci Google Analytics 4 a jejich implementaci sa pomocí Google Tag Manageru. Navážeme tak na předchozí tři webináře z minulých týdnů a budeme stavět jak na orientaci v datech Google Analytics 4, tak na znalostech základů Google Tag Manageru. Zastavíme se u celé řady problémů z praxe a řešení specifických právě pro Google Analytics 4. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Tichý
Firmám chybí strategie - zkušenost, kterou mají dodavatelé dílčích marketingových podoblastí od SEO až po kreativu. Pro SEO až tak klíčová není, protože značná část práce závisí na správně využitých technologiích. Naopak v oblasti, která produkuje kreativní výstupy, je existence strategie základním stavebním kamenem. Bez ní jen vymýšlíte vzdušné zámky. Pokud něco prodají, je to spíše náhodou. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková, Jan Hadraba
UGC - user generated content nabývá na důležitosti. Firmy tvůrce najímají na tvorbu obsahu místo influencerů, se kterými často nemají nejlepší zkušenosti. Zároveň se ze zákazníků značek stávají dobrovolně a neplaceně ambasadoři, kteří tvoří zdarma content se značkou v popředí. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková
Průměrná průchodnost nákupního procesu se dle velkých studií pohybuje mezi 30 a 45 %. Z dat středních a velkých e-commerce projektů, které navrhujeme a optimalizujeme, ale víme, že lze dosahovat průchodnosti okolo 70 %. Proč se to tedy nedaří všem? Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.