Kalendář akcí

26. září
09:00 - 17:00

E-Business Forum 2019

(Cena: 2 900 Kč)

11. ročník tradiční konference pro všechny e-shopaře se hlásí o slovo! Šéfové nejvýznamnějších českých e-shopů, VIP osobnosti české e-commerce a všichni ostatní e-shopaři se 26. září sejdou v Národním domě na Vinohradech. Letos se zaměříme na posilování brandu (jak a proč budovat brand, proč investovat i do nevýkonové reklamy), budování zákaznických zkušeností (jak ve vysoce konkurenčním online prostředí získat věrné zákazníky), ale také na HR - jak získávat ty nejlepší zaměstnance a jak je řídit a motivovat, růst firmy (z pohledu vnitřních procesů, IT i logistiky) a expanzi do zahraničí.

Přednášející: Tomáš Braverman, Adam Durčák, Simona Kijonková, Tomáš Havryluk, Tomáš Haškovec, David Šiška, Jan Mayer, Lukáš Havlásek

Registrovat
3. říjen
10:00 - 14:00

Obsah, který prodává - od plánů po realizaci

Každý z nás někdy zaslechl marketingové rčení "Obsah je král". Ale víte proč? Napadá vás, jak s tímto doporučením efektivně pracovat právě ve vaší marketingové strategii? A kolik to vlastně stojí? Během školení si vysvětlíme, jakou roli by měl obsahový marketing hrát ve strategii eshopu. Zaměříme se především na celý proces jeho tvorby – od prvotního nápadu po realizaci. Probereme jak samotnou produkční stránku, tak řízení týmu a jednotlivé kompetence. Až budete odcházet, budete mít jasno v tom, jestli obsah vládne i vám. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 10. 10. 2019.

Přednášející: Zuzana Dobšíčková

10. říjen
10:00 - 14:00

Obsah, který prodává - od plánů po realizaci - DRUHÝ TERMÍN

Každý z nás někdy zaslechl marketingové rčení "Obsah je král". Ale víte proč? Napadá vás, jak s tímto doporučením efektivně pracovat právě ve vaší marketingové strategii? A kolik to vlastně stojí? Během školení si vysvětlíme, jakou roli by měl obsahový marketing hrát ve strategii eshopu. Zaměříme se především na celý proces jeho tvorby – od prvotního nápadu po realizaci. Probereme jak samotnou produkční stránku, tak řízení týmu a jednotlivé kompetence. Až budete odcházet, budete mít jasno v tom, jestli obsah vládne i vám. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 3. 10. 2019.

Přednášející: Zuzana Dobšíčková

14. listopad
10:00 - 14:00

Značka není jen logo

Na brandu musíte pracovat po celou dobu podnikání. Spojení „budování značky“ často evokuje, že je potřeba se o něj postarat jen na začátku podnikání. To ale není tak úplně pravda. Je to nikdy nekončící práce, která ale nese ovoce. Pojďte si vytvořit plán, jak mít svou značku stále na očích a neodchýlit se od ní při žádném rozhodnutí. Naučil jsem se na značku nahlížet jako na vztah. Vztah mezi značkou a jejími zákazníky. Pokud ji začnete takto brát, najednou budování značky nebude nic nepřirozeného, jednorázového a neužitečného. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 27. 11. 2019.

Přednášející: Pavel Cahlík

27. listopad
10:00 - 14:00

Značka není jen logo - DRUHÝ TERMÍN

Na brandu musíte pracovat po celou dobu podnikání. Spojení „budování značky“ často evokuje, že je potřeba se o něj postarat jen na začátku podnikání. To ale není tak úplně pravda. Je to nikdy nekončící práce, která ale nese ovoce. Pojďte si vytvořit plán, jak mít svou značku stále na očích a neodchýlit se od ní při žádném rozhodnutí. Naučil jsem se na značku nahlížet jako na vztah. Vztah mezi značkou a jejími zákazníky. Pokud ji začnete takto brát, najednou budování značky nebude nic nepřirozeného, jednorázového a neužitečného. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 14. 11. 2019.

Přednášející: Pavel Cahlík

17. září
10:00 - 14:00

Cirkulární inovace – recept na udržitelný úspěch pro každou firmu

(Již proběhlo)

Cirkulární ekonomika je obrovská příležitost pro firmy i šance pro planetu. Proto je i jedním z prioritních témat Evropské unie, která chystá na podporu cirkulárních projektů mnohá dotační programy. Díky cirkulární ekonomice mohou firmy získat materiálovou soběstačnost, vytvořit spoustu nových pracovních míst či získat zajímavou konkurenční výhodu. A navíc změna myšlení umožňuje firmám zásadně změnit jejich byznys model. A to je klíčové, protože dle průzkumů si většina firem dobře uvědomuje, že jejich stávající byznys model je dlouhodobě neudržitelný. Konkrétní cesty se nabízejí i pro digitální společnosti např.v oblasti cirkulární logistiky. Přijďte na workshop a objevte cirkulární cestu pro vaši firmu.

Přednášející: Cyril Klepek

Fotky z akce
11. září
10:00 - 14:00
Facebook výkonnostní reklama pro e-shopy - DRUHÝ TERMÍN Facebook výkonnostní reklama pro e-shopy - DRUHÝ TERMÍN

Facebook výkonnostní reklama pro e-shopy - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Facebook reklamu jste několikrát zkusili, nechali si poradit od “specialistů”, že obsah je král, organický dosah a počet fanoušků je důležitý. Stálo to hromadu peněz, a když to nic nevydělalo, tak se budoval brand. Realita je jiná. Like ani komentáře náklady nezaplatí. Zisk a peníze jsou u výkonnostní reklamy těmi nejdůležitějšími metrikami. Proto reklamu děláte. A vše ostatní se tomu má podřídit. Školení je připraveno pro ty, kteří chtějí prodávat a s facebook reklamou mají zkušenost. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 4. 9. 2019.

Přednášející: Honza Bartoš

Fotky z akce
4. září
10:00 - 14:00
Facebook výkonnostní reklama pro e-shopy Facebook výkonnostní reklama pro e-shopy

Facebook výkonnostní reklama pro e-shopy

(Již proběhlo)

Facebook reklamu jste několikrát zkusili, nechali si poradit od “specialistů”, že obsah je král, organický dosah a počet fanoušků je důležitý. Stálo to hromadu peněz, a když to nic nevydělalo, tak se budoval brand. Realita je jiná. Like ani komentáře náklady nezaplatí. Zisk a peníze jsou u výkonnostní reklamy těmi nejdůležitějšími metrikami. Proto reklamu děláte. A vše ostatní se tomu má podřídit. Školení je připraveno pro ty, kteří chtějí prodávat a s facebook reklamou mají zkušenost. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 11. 9. 2019.

Přednášející: Honza Bartoš

Video z akce
27. srpen
10:00 - 14:00
Jak optimalizovat e-shop pro zahraniční trhy prakticky - DRUHÝ TERMÍN Jak optimalizovat e-shop pro zahraniční trhy prakticky - DRUHÝ TERMÍN

Jak optimalizovat e-shop pro zahraniční trhy prakticky - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o školení "Jak optimalizovat e-shop pro zahraniční trhy prakticky" s Janem Kvasničkou jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 4. června 2019, nikoli navazující.

Přednášející: Jan Kvasnička

Fotky z akce