Kalendář akcí

1. březen
10:00 - 14:00

Marketingová automatizace s nástrojem Mautic - Druhý (náhradní) termín

(Zdarma pro členy)

Pro velký zájem jsme pro členy APEK připravili DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN semináře Jana Kalianka na téma Marketingová automatizace bez vysokého rozpočtu s nástrojem Mautic. Nejedná se o navazující téma, ale o stejný seminář, který proběhl 22. 2. 2017.

Přednášející: Jan Kalianko

Registrovat (náhradník)
21. březen
10:00 - 17:00

Optimalizace reklamních kampaní ve vyhledávačích zboží - Náhradní termín

Pro velký zájem jsme pro členy APEK připravili DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN semináře Michala Janíka na téma Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží. Nejedná se o navazující téma, ale o stejný seminář, který již proběhl 31. 1. 2017.

Přednášející: Michal Janík

27. únor
10:00 - 14:00

Excel pro PPC jinak. Opravdu jinak. - Druhý (náhradní) termín

(Již proběhlo)

Pro velký zájem jsme pro členy APEK připravili DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN semináře Daniela Zrůsta na téma Excel pro PPC. Nejedná se o navazující téma, ale o stejný seminář, který již proběhl 25. 1. 2017.

Přednášející: Daniel Zrůst

Fotky z akce
22. únor
10:00 - 14:00
Marketingová automatizace bez vysokého rozpočtu s nástrojem Mautic Marketingová automatizace bez vysokého rozpočtu s nástrojem Mautic

Marketingová automatizace bez vysokého rozpočtu s nástrojem Mautic

(Již proběhlo)

Nástrojů na marketingovou automatizaci je na trhu několik. Většinou ale stojí od stovek do tisíců dolarů měsíčně, což si mnoho e-shopů nemůže dovolit. Na tomto školení/workshopu se podíváme na open-source nástroj Mautic, který je zdarma a data máte pod vlastní kontrolou.

Přednášející: Jan Kalianko

Video z akce
15. únor
10:00 - 14:00
Konkurenční výhody a pozice na trhu Konkurenční výhody a pozice na trhu

Konkurenční výhody a pozice na trhu

(Již proběhlo)

Na workshopu si vyzkoušíte několik postupů, jak přemýšlet o pozici vašeho e-shopu na trhu a jakým způsobem pozici postupně měnit. Nezbytným předpokladem pro změnu značek a budování pozice na trhu jsou i konkurenční výhody, kterými se od konkurence odlišujete. Jirka Chomát vám pomůže s uvědoměním, kde se váš projekt právě nachází, kam dále směřuje a jaké máte při jeho rozvoji možnosti.

Přednášející: Jirka Chomát

Video z akce
7. únor
10:00 - 14:00
Školení biddingu ve vyhledávačích zboží a image marketingu na Facebooku Školení biddingu ve vyhledávačích zboží a image marketingu na Facebooku

Školení biddingu ve vyhledávačích zboží a image marketingu na Facebooku

(Již proběhlo)

Na semináři volně navážeme na „Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží“ a podrobněji se podíváme na zoubek dvěma významným tématům v marketingu e-shopů. Zaprvé to bude řízení inzerce ve vyhledávačích zboží, konkrétně různé strategie stanovení nabídek za prokliky. Zadruhé se podíváme na tuning obrázků v produktových kampaních e-shopu na Facebooku. Pokud se Vám zdají témata hodně odlišná, pak máte pravdu. Navíc je doplníme dalšími střípky tak, aby vznikla inspirativní mozaika, ze které si Vy vezmete inspiraci pro hledání vlastních vylepšení firemních procesů.

Přednášející: Michal Janík

Fotky z akce
31. leden
10:00 - 17:00
Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží

Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží

(Již proběhlo)

Heureka, Zboží.cz, Glami a další vyhledávače zboží tvoří už řadu let podstatnou část tržeb e-shopů. Na školení Vám vysvětlím, jak inzerce funguje, představím klíčové zásady pro její řízení a ukáži přesahy do PPC reklamy či SEO. To všechno tak, abyste dokázali navýšit tržby svého e-shopu, nebo být vzdělaným partnerem svého marketingového specialisty.

Přednášející: Michal Janík

Video z akce
27. leden
10:30 - 14:30
APEK Konference "E-shopy a EET" APEK Konference "E-shopy a EET"

APEK Konference "E-shopy a EET"

(Již proběhlo)

E-shopy prodávající zboží čeká již od 1. března 2017 povinnost evidovat přijaté tržby v rámci projektu elektronické evidence tržeb (EET). Jelikož Poslanecká sněmovna neschválila pozměňovací návrh na vyjmutí on-line platebních metod z evidence, je nutné se na spuštění druhé fáze EET co nejlépe připravit. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) pro své členy připravila konferenci, která se za účasti odborníků z internetových obchodů, tvůrců e-shopových řešení, provozovatelů platebních metod či zástupců Ministerstva Financí ČR a Generálního finančního ředitelství bude komplexně věnovat vztahu mezi "E-shopy a EET".

Přednášející: Jan Vetyška, Adam Kurzok, Michal Bilka, Martin Kuchař, Jan Vodička

Video z akce
25. leden
10:00 - 14:00
Excel pro PPC jinak. Opravdu jinak. Excel pro PPC jinak. Opravdu jinak.

Excel pro PPC jinak. Opravdu jinak.

(Již proběhlo)

PPC kampaně v běžném Excelu tvoří všichni. PPC kampaně v Power Query nevytváří zatím nikdo. Naučte se elegantně vytvářet PPC kampaně v Power Query v Excelu bez zbytečného kopírování a bez lidských chyb a navíc se záznamem všech provedených kroků. Jedná se o první školení v Čechách. 4 hodiny na školení Vám ušetří desítky hodin práce v budoucnosti!

Přednášející: Daniel Zrůst

Video z akce