Na webináři se dozvíte jaké jsou možnosti affiliate marketingu a proč byste jej měli uvažovat do vašeho marketingového mixu. Pro koho je affiliate marketing vhodný a jaké jsou chyby při tvorbě affiliate programu. Budu rád, když si uděláte na školení čas a pobavíme se spolu o affilu. Školení je vhodné pro všechny majitele a marketingové manažery e-shopu. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jaroslav Janíček
Obsahový marketing je zaklínadlo. Všichni bychom měli dělat co nejvíce formátů, které zaujmou naše zákazníky v SEE-THINK-DO i CARE fázi. Nebo ne? Jak postupovat ve chvíli, kdy jsme s tvorbou obsahu na úplném začátku? Bez čeho se neobejdeme a co počká? Na větší budget, více času i lepší dovednosti. Zuzka vás naučí jednoduchý způsob, kterým uvažovat nad vaším obsahem tak, aby se od začátku vyplatil. Toto školení je opakováním loňského termínu. Zazní sice nějaká ta novinka z oboru, ale základ zůstává stejný. Pokud jste tedy školení již absolvovali, doporučujeme se zúčastnit Zuzčina nového školení Efektivní produkce obsahu nejen s pomocí AI, které se bude konat 28. 3. 2023. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková
Školení je určeno začínajícím PPC specialistům. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Roman Doležal, Tereza Brožová
Úspěch vaší firmy není jen o e-shopu. Využijte low-no platformy, které nabízejí levný a efektivní způsob řízení vaší firmy pomocí jednoduchých aplikací, které mohou být vyvinuty za třetinu času oproti běžnému vývoji. Ukážeme vám možnosti automatizace pomocí vašich stávajících aplikací. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Eduard Hlava, Adam Bárta
Hodně lidí se bojí námitek, protože si myslí, že nevyhnutelně vedou k odmítnutí. Nemusí to ale tak být. Na webináři si popovídáme o tom, jak námitky rozpoznat a jak na ně co nejlépe reagovat. Dostanete dobré tipy na to, kdy argumentovat vysvětlováním, kdy „práskat bičem“, jak pracovat s emocemi zákazníka (když je například naštvaný, nespokojený) i svojí empatií. V průběhu webináře se budeme snažit řešit i vaše konkrétní situace z praxe. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jaroslav Dvořák
Ne vždy uživatel, který přijde z reklamní kampaně, ihned konvertuje. Někdy dokončí proces offline, někdy na jiném zařízení, a občas mu to trvá velmi dlouho. Bez hlubšího propojení a porozumění pak takovéto akvizice často končí vyhodnocené jako neúspěšné konverze, i když v realitě nám přinesly výborný byznys, který ale v analytických datech v základu nevidíme. Ukážeme si možnosti, jak data z Google Analytics 4 napojit na data z ostatních systémů, ať už se jedná o on-line reklamní systémy či čistě off-line data, a jak pak na data nahlížet. Povíme si, jak predikovat hodnotu konverze a jak vyhodnocovat a optimalizovat akviziční kampaň, i když akvizici a konverzi dělí dlouhá doba. Probereme, co se nám osvědčilo a na co si dát pozor. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Lukáš Běhounek
Školení se zaměřuje na PPC specialisty, kteří již s Sklikem pracují a chtějí si rozšířit znalosti. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Roman Doležal, Tereza Brožová
Jak si nastavit spolupráci s dodavateli, aby grafiky, fotky, videa, texty byly opravdu vaše? Na co si dát pozor na sítích, aby vám platformy nestahovaly obsah? Víte, jaké právní změny sítě chystají a v čem vám můžou v boji s konkurencí pomoct? Co si podchytit při spolupráci s influencery? Jak (ne)kopat do konkurenta? Jaká jsou pravidla pro srovnávací reklamu? Jak nastavit slevovou strategii podle nové právní úpravy? Kde se inspirovat a nekrást? Jak zatočit s konkurencí, která se přiživuje na vaší značce? Co jsou to doménové spory? A smí se házet trpaslíky? Mrkneme na to na příkladech, bez paragrafů a způsobem, který vás bude fakt bavit.
Přednášející: Petra Dolejšová
Pro dlouhotrvající zájem jsme pro vás opět připravili koncept školení založeného na analýzách. Zuzana Dobšíčková se podívá blíže na způsoby, kterými vaše e-shopy využívají obsahový marketing. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, druhý se uskuteční 21. 3. 2023. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková