Kalendář akcí

26. únor
10:00 - 17:00

Školení péče o zákazníky

(Zdarma pro členy)

Velmi praktické školení zaměřené na nastavení zákaznické péče. Vhodné pro manažery, majitele e-shopů, malých a středních firem, či pracovníky na podpoře. Odnesete si praktické znalosti, jak nastavit efektivní a funkční zákaznickou podporu, kterou budou vaši zákazníci milovat. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 5. 3. 2020.

Přednášející: Mário Roženský

Registrovat (náhradník)
27. únor
10:00 - 14:00

Jak vyzrát na platby v e-commerce?

(Zdarma pro členy)

Workshop zaměřený na platby v e-commerce a vše kolem nich. Povíme si více o tom, jaké jsou obecné platební trendy v e-commerce doma i v zahraničí, uděláme si rychlý přehled jednotlivých platebních metod a probereme jejich výhody a nevýhody. Podíváme se na vývoj těchto metod v posledních letech a řekneme si, jak by se měly vyvíjet do budoucna. Srovnáme si pohledy provozovatelů e-shopů a zákazníků a na závěr si shrneme, co z toho plyne pro každého z vás. Půjde tedy o ucelený přehled, který by měl každému pomoci zorientovat se v platbách na internetu.

Přednášející: Adam Kolesa, Tomáš Krásný, Jan Bruder

Registrovat
4. březen
11:00 - 14:00

E-commerce na sociálních sítích

(Zdarma pro členy)

Správný přístup a působení na sociálních sítích může mít pro internetový obchod zásadní přínos. Jak ale zvolit správnou strategii a jakým chybám se vyhnout? Pokud hledáte pro své podnikání inspiraci, pak je další z akcí typu APEK Event+ připravena právě pro vás! Ve středu 4. března 2020 se s vámi o své zkušenosti podělí zástupci e-shopů a specialisté na marketing. Máte tak jedinečnou příležitost získat praktické informace, které vám pomůžou v dalším rozvoji vašeho byznysu. Na APEK Event+ můžete registrovat zástupce vaší společnosti bez omezení!

Registrovat
5. březen
10:00 - 17:00

Školení péče o zákazníky - DRUHÝ TERMÍN

(Zdarma pro členy)

Velmi praktické školení zaměřené na nastavení zákaznické péče. Vhodné pro manažery, majitele e-shopů, malých a středních firem, či pracovníky na podpoře. Odnesete si praktické znalosti, jak nastavit efektivní a funkční zákaznickou podporu, kterou budou vaši zákazníci milovat. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 26. 2. 2020.

Přednášející: Mário Roženský

Registrovat (náhradník)
10. březen
10:00 - 14:00

SEO workshop: Analýzy vašich webů 2020

Pošlete váš e-shop a nechte si ukázat vaše chyby i jejich řešení a zároveň si poslechněte o chybách ostatních. SEO konzultace v přímém přenose od Pavla Ungra. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 17. 3. 2020.

Přednášející: Pavel Ungr

11. březen
10:00 - 14:00

Jak zajistit, aby se nový e-shop na míru spustil na den přesně?

Jak zajistit, aby se nový e-shop na míru spustil na den přesně a v požadovaném rozsahu? Tipy od výběru dodavatele až po samotné spuštění. 83 % IT projektů končí neúspěchem. Co dělat pro to, aby stavba vašeho dalšího e-commerce řešení na míru patřila do úspěšné menšiny? Na základě 17 let zkušeností se stavbou řešení na míru poradíme, co si u vašeho dodavatele ale i uvnitř vaší společnosti pohlídat, aby realizace, spuštění i provoz dopadly úspěšně - tedy aby se váš e-shop rozvíjel v požadovaném rozsahu, včas a za dodržení rozpočtu.

Přednášející: Lukáš Havlásek

17. březen
10:00 - 14:00

SEO workshop: Analýzy vašich webů 2020 - DRUHÝ TERMÍN

Pošlete váš e-shop a nechte si ukázat vaše chyby i jejich řešení a zároveň si poslechněte o chybách ostatních. SEO konzultace v přímém přenose od Pavla Ungra. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 10. 3. 2020.

Přednášející: Pavel Ungr

19. březen
10:00 - 14:00

Marketingová analytika & BI - DRUHÝ TERMÍN

Datová integrace a BI je dnes hodně skloňované téma v marketingu. Málokdo však dobře zná její možnosti a jak ji v praxi využít. Na školení si ukážeme, jak najít hodnotu v interních datech, jaké analýzy se vyplatí dělat, která KPI jsou neocenitelná pro řízení firmy. Dále jak pokročile pracovat s daty v marketingových nástrojích a zvýšit si tím obchodní přínos. Chcete znát, co se skrývá za pojmy segmentace, CLV, ETL, prediktivní analytika, behaviorální cílení a mnoho dalšího? Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskutečnil 10. 2. 2020.

Přednášející: Jan Kadleček

24. březen
10:00 - 14:00

Jak čelit pomluvám na webu i v médiích - krizová komunikace pro eshopy

Někde se to zadrhne. Uděláte chybu. Vy, váš člověk nebo dodavatel. Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, udeří přírodní katastrofa, uniknou data... …může to být cokoliv a přijít nečekaně. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se o vás šíří "zaručené" zprávy. A „Černé ovce“ chtějí vyjádření na kameru. Co teď?

Přednášející: Hana Hejsková