Kalendář akcí

9. březen
10:30 - 12:30

ON-LINE EVENT: APEK Partners: E-commerce a dopravci v roce 2021

(Zdarma pro členy)

Asociace pro elektronickou komerci spouští pro své členy nový projekt - APEK Partners. Jeho součástí budou také (zatím) on-line setkání mezi poskytovateli vybraných služeb a členy APEK z řad e-shopů. V rámci pilotního setkání v tomto novém formátu jsme poskytli možnost představit aktuální nabídku služeb společnostem, které se zabývají logistikou. Ty si na oplátku připravily zajímavé prezentace a také výhody pro účastníky z řad provozovatelů internetových obchodů sdružených v naší asociaci. Úvod setkání přitom obstará ohlédnutí za rokem 2020 a výhled na ten letošní v prezentaci společnosti Balíkobot. Ta díky spolupráci se širokou škálou dopravců na trhu přinese praktický pohled na problematiku logistiky očima e-shopů. Akce bude probíhat on-line prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz pro připojení obdržíte v průběhu dne předcházejícího akci.

Registrovat
11. březen
10:00 - 13:00

WEBINÁŘ: Váš web pod právním drobnohledem

(Zdarma pro členy)

Máte webovky? A směla bych je vidět? Pojďme se spolu mrknout na nejčastější právní pasti a dotazy k obsahu vašeho firemního webu a e-shopu. Jak na autorská práva k textům, fotkám, videím? Jaké jsou právní hranice pro vaši reklamu? Jak sbírat data a na co se zaměřují kontroly? A které dokumenty by vám na webu neměly chybět? Na vše se podíváme pěkně zblízka, prakticky, bez paragrafů a způsobem, který si budete dlouho pamatovat. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Petra Dolejšová

Registrovat
16. březen
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Digitální reklama v B2B

(Zdarma pro členy)

Webinář o tom, že rozdíl mezi B2B a B2C není jenom jedno písmenko. Jak uchopit plánování strategie od počátečního bodu a co od ní očekávat? Jak lidský mozek zpracovává kreativu, kterou vidí na obrazovce desktopu či telefonu? A které kanály zvolit pro zvýšení šance na úspěch kampaně? Dušan Smoljak, Pavel Paradýs a František Florián z digitální agentury Acomware vás nasměrují na správnou cestu, abyste díky strategii získali maximum u vašich kampaní a splnili očekávané cíle. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Dušan Smoljak, Pavel Paradýs, František Florián

Registrovat
24. březen
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je základní strategický dokument pro vaši online marketingovou strategii. Naučte se co vše má analýza klíčových slov obsahovat, proč je kriticky důležitá, pro co ji můžete používat a co vám tam nesmí chybět. Ideální jak pro lidi co ji chtějí sami dělat, tak pro lidi co chtějí pracovat s výstupy od agentur a freelancerů. Školení je vhodné pro středně pokročilé a pro pokročilé. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Pavel Ungr

31. březen
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Kreativita, inovativnost a produktivita

Už v antice se řečtí filosofové zabývali kreativitou, v renesanci vznikla ta nejkrásnější díla od osobností jako byl Leonardo da Vinci, Michelangelo, Shakespeare. V současnosti se kreativita, inovativnost a produktivita stává základem pro budoucí rozvoj mnoha oborů. Ke kreativitě se přistupuje tak, že je daná, je to vloha a dar. V posledních průzkumech se ale zjistilo, že až 80% lidí má schopnost své tvůrčí myšlení rozvíjet. V tuhle chvíli procházíme masivní sociální a ekonomickou transformací, která vede k postupnému přechodu na digitalizovanou a robotizovanou společnost s neočekávanými krizovými situacemi jako jsou pandemie přírodní katastrofy atd.. Je potřeba se této změně umět co nejrychleji přizpůsobit, dokud ještě máme čas. K tomu je potřeba vytvářet na pracovišti produktivní tvůrčí kulturu a zaměřit se na efektivní a inovativní výsledky. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Martin Králík

8. duben
10:00 - 13:00

WEBINÁŘ: Grafika - základy grafiky pro online

Provedu vás krok za krokem online grafikou a vysvětlíme si důležité základní grafické pojmy, principy používání barev nebo zásady pro výběr či kombinování fontů. Zjistíte, jaké existují nástroje pro tvorbu grafického designu. Ukážeme si něco z praxe a také se dozvíte, kde je možné stáhnout kvalitní zdroje, jako jsou fotografie nebo písma. Workshop vás inspiruje k vytvoření vlastních návrhů a odhalí váš skrytý talent. Nastal čas pustit se do online grafiky! Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Tomáš Krejčík

13. duben
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Optimalizace objednávkového procesu prakticky

Objednávkový proces, jedno z nejdůležitějších míst e-shopu, kterým si musí projít každý zákazník. Proto je potřeba jej mít co nejvíce vyladěný, aby v hlavě návštěvníka/zákazníka nevznikaly zbytečné otázky navíc, a aby pro něj byl průchod objednávkovým procesem co nejjednodušší a intuitivní. Za poslední roky Honza provedl velké množství testování a optimalizací objednávkových procesů a podělí se s vámi o své poznatky. Především si prakticky ukážeme proces optimalizace objednávkového procesu jednoho z největších elektro e-shopů u nás krok za krokem. Dojde ale i na účastníky webináře, kdy si prakticky projdeme největší chyby přímo na jejich e-shopech a ihned si ukážeme správná řešení. Seminář je určen pro všechny, kteří vlastní nebo pracují s e-shopy. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Jan Kvasnička

16. duben
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Komunikujte jako Elon Musk

V říjnu 2020 Tesla rozpustila centrální PR oddělení v USA. Twitter Elona Muska prý musí stačit. Sdílením svých vizí a osobním přístupem ke sledujícím si Elon Musk vytvořil silnou fanouškovskou základnu. A mít ze zákazníků fanoušky je ta nejvyšší úroveň jejich loajality, protože do toho vstupují emoce. Fanoušci byli donedávna spojováni jenom s celebritami nebo sportovními kluby. Doba se však mění a celebritami se stávají i manažeři. Firmy mohou svým zaměstnancům poskytnout podobnou sounáležitost, jako jejich oblíbený sportovní klub. To, že v komunikaci se svými zaměstnanci a s blízkými Elon Musk už zase takovým vzorem asi nebude, je druhá věc. Pojďme se na to podívat blíže. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Dan Kouřil

20. duben
10:00 - 11:00

WEBINÁŘ: Marketplaces as sales booster in Germany - Kaufland.de

Tématu marketplaces se v letošním roce v rámci webinářů intenzivně věnujeme. Tentokrát se vydáme za hranice České republiky a ve spolupráci s Kaufland.de (dříve Real.de) vám pootevřeme dveře na německý trh. Cesta prostřednictvím marketplace může být zajímavou alternativou, jak si vyzkoušet on-line prodej v Německu. Pro členy APEK, kteří se on-line akce zúčastní, je připraveno i zajímavé zvýhodnění. Akce bude probíhat on-line v anglickém jazyce prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz pro připojení obdržíte v průběhu dne předcházejícího akci.

Přednášející: Eva Appenzeller, Julia Lehnkering