Kalendář akcí

27. listopad
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Koupě a prodej společnosti - jak udělat právně správně

(Zdarma pro členy)

Koupě a prodej společnosti podnikající v e-commerce - jak to udělat právně správně a rovnou neprodělat? Školení je určeno primárně majitelům společností podnikajících v e-commerce, partnerům investičních skupin a jejich top managementu, kteří rozhodují a řídí akvizice / divestice jiných společností. Školení bude rovněž zajímat finanční ředitele, finanční analytiky a M&A poradce. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Jaroslav Baier

Registrovat
25. listopad
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Které e-shopové řešení má nejlepší SEO? WEBINÁŘ: Které e-shopové řešení má nejlepší SEO?

WEBINÁŘ: Které e-shopové řešení má nejlepší SEO?

(Již proběhlo)

Pavel Ungr otestoval 5 nejoblíbenějších balíčkových e-shopových platforem a zkoumal jejich SEO řešení a nyní vám chce ukázat výsledek. Jsou balíčková řešení vhodná pro SEO? Která nejvíce a jakým chybám se při výběru vyvarovat? A co je v SEO u e-shopových platforem nejdůležitější? To vše odhalí na tomto školení. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Pavel Ungr

Video z akce
20. listopad
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Tajemná generace X, Y, Z aneb Jak pochopit mileniály WEBINÁŘ: Tajemná generace X, Y, Z aneb Jak pochopit mileniály

WEBINÁŘ: Tajemná generace X, Y, Z aneb Jak pochopit mileniály

(Již proběhlo)

Žijeme déle. To je důvodem, proč společně fungují a pracují zástupci různých generací. V zaměstnání se dokonce setkávají až 4 generace. Vyrůstaly v odlišné době, proto jsou i jejich charakteristické znaky odlišné. Generace mileniálů (narozena 1981 – 1996) je již plnohodnotně ve firmách zastoupena. Tzv. „staromileniálové“ mají už 40 let, „mladomileniálové“ cca 25 až 30 let. Co je pro ně společné, jaké jsou rozdíly a co je pro jednotlivé generace typické? Jak zlepšit jejich vzájemné fungování? Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Patrik Tóth

Video z akce
16. listopad
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Úvod do Google Tag Manageru 2020 - DRUHÝ TERMÍN WEBINÁŘ: Úvod do Google Tag Manageru 2020 - DRUHÝ TERMÍN

WEBINÁŘ: Úvod do Google Tag Manageru 2020 - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Seminář vhodný pro úplné začátečníky. Školením vás provede André Heller, držitel titulu Google Partners Trainer. Na semináři se dozvíte hlavní výhody a nevýhody nástroje, naučíte se základní work-flow a best-practices, vhodné pro reálnou práci. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskutečnil 23. 9. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: André Heller

Fotky z akce
4. listopad
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky II. WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky II.

WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky II.

(Již proběhlo)

Doba, kdy e-shopy a jakékoliv další webové služby byly svojí podstatou jedinečné, je už pryč. Ekonomický vývoj ale vždycky potvrzuje Darwinovu legendární myšlenku: nepřežijí ani ti nejmoudřejší, ani nejsilnější, ale ti, kteří se dokážou nejlépe přizpůsobit. Není důvod si myslet, že situace v on-line světě bude jiná, jak v jiných odvětvích. Nebude. Odlišné budou jenom nástroje, které u snahy „optimalizovat, zlepšovat a rozvíjet“ budeme využívat. Dodavatelsko – odběratelské řetězce jsou pro e-commerce kritická a jejich správné nastavení pomáhá zvyšovat spokojenost zákazníka (externího i interního), redukovat náklady a hlavně rozšiřovat business. Protože e-commerce není jenom o logistice, je to o každém článku, procesu, systému, který se mezi zákazníkem a dodavatelem nachází. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Karol Horváth

Video z akce
21. říjen
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Jak úspěšně doručit nový e-shop na míru? WEBINÁŘ: Jak úspěšně doručit nový e-shop na míru?

WEBINÁŘ: Jak úspěšně doručit nový e-shop na míru?

(Již proběhlo)

Jak úspěšně doručit nový e-shop na míru (z pohledu nákladů, termínu a rozsahu), aby vám přinesl skutečnou hodnotu? Tipy od výběru dodavatele až po samotné spuštění. 83 % IT projektů končí neúspěchem. Co dělat pro to, aby stavba vašeho dalšího e-commerce řešení na míru patřila do úspěšné menšiny? Na základě 17 let zkušeností se stavbou řešení na míru poradíme, co si u vašeho dodavatele ale i uvnitř vaší společnosti pohlídat, aby realizace, spuštění i provoz dopadly úspěšně - tedy aby se váš e-shop rozvíjel v požadovaném rozsahu, včas a za dodržení rozpočtu. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Matěj Kapošváry, Vašek Macíček

Video z akce
20. říjen
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Google Data Studio pro začátečníky - DRUHÝ TERMÍN WEBINÁŘ: Google Data Studio pro začátečníky - DRUHÝ TERMÍN

WEBINÁŘ: Google Data Studio pro začátečníky - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Školení je určeno pro majitele eshopů a webů, kteří chtějí mít všechna marketingová data na jednom místě a také marketingové specialisty (PPC, SEO či social) pro zefektivnění klientského či interního reportingu. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 17. 9. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Tomáš Hanáček

Fotky z akce
19. říjen
10:00 - 13:00
WEBINÁŘ: Základy copywritingu - DRUHÝ TERMÍN WEBINÁŘ: Základy copywritingu - DRUHÝ TERMÍN

WEBINÁŘ: Základy copywritingu - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Workshop je vhodný pro každého smrtelníka, kterého zajímá reklamní prostředí a copywriting. Co se naučíte? Linda vám vysvětlí, jaký je rozdíl mezi dobrým a průměrným copy. A hlavně si vyzkoušíte myslet, pracovat a psát jako copík. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 7. 10. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Linda Pacourková

Fotky z akce
14. říjen
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky I. WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky I.

WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky I.

(Již proběhlo)

Doba, kdy e-shopy a jakékoliv další webové služby byly svojí podstatou jedinečné, je už pryč. Ekonomický vývoj ale vždycky potvrzuje Darwinovu legendární myšlenku: nepřežijí ani ti nejmoudřejší, ani nejsilnější, ale ti, kteří se dokážou nejlépe přizpůsobit. Není důvod si myslet, že situace v on-line světě bude jiná, jak v jiných odvětvích. Nebude. Odlišné budou jenom nástroje, které u snahy „optimalizovat, zlepšovat a rozvíjet“ budeme využívat. Dodavatelsko – odběratelské řetězce jsou pro e-commerce kritická a jejich správné nastavení pomáhá zvyšovat spokojenost zákazníka (externího i interního), redukovat náklady a hlavně rozšiřovat business. Protože e-commerce není jenom o logistice, je to o každém článku, procesu, systému, který se mezi zákazníkem a dodavatelem nachází. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Dean Reš

Video z akce