Kalendář akcí

14. duben
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Analýza klíčových slov

(Zdarma pro členy)

Analýza klíčových slov je základní strategický dokument pro vaši online marketingovou strategii. Naučte se co vše má analýza klíčových slov obsahovat, proč je kriticky důležitá, pro co ji můžete používat a co vám tam nesmí chybět. Ideální jak pro lidi co ji chtějí sami dělat, tak pro lidi co chtějí pracovat s výstupy od agentur a freelancerů. Školení je vhodné pro středně pokročilé a pro pokročilé. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Pavel Ungr

Registrovat
16. duben
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Komunikujte jako Elon Musk

(Zdarma pro členy)

V říjnu 2020 Tesla rozpustila centrální PR oddělení v USA. Twitter Elona Muska prý musí stačit. Sdílením svých vizí a osobním přístupem ke sledujícím si Elon Musk vytvořil silnou fanouškovskou základnu. A mít ze zákazníků fanoušky je ta nejvyšší úroveň jejich loajality, protože do toho vstupují emoce. Fanoušci byli donedávna spojováni jenom s celebritami nebo sportovními kluby. Doba se však mění a celebritami se stávají i manažeři. Firmy mohou svým zaměstnancům poskytnout podobnou sounáležitost, jako jejich oblíbený sportovní klub. To, že v komunikaci se svými zaměstnanci a s blízkými Elon Musk už zase takovým vzorem asi nebude, je druhá věc. Pojďme se na to podívat blíže. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Dan Kouřil

Registrovat
20. duben
10:00 - 11:00

WEBINÁŘ: Marketplaces as sales booster in Germany - Kaufland.de

(Zdarma pro členy)

Tématu marketplaces se v letošním roce v rámci webinářů intenzivně věnujeme. Tentokrát se vydáme za hranice České republiky a ve spolupráci s Kaufland.de (dříve Real.de) vám pootevřeme dveře na německý trh. Cesta prostřednictvím marketplace může být zajímavou alternativou, jak si vyzkoušet on-line prodej v Německu. Pro členy APEK, kteří se on-line akce zúčastní, je připraveno i zajímavé zvýhodnění. Akce bude probíhat on-line v anglickém jazyce prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz pro připojení obdržíte v průběhu dne předcházejícího akci.

Přednášející: Eva Appenzeller, Julia Lehnkering

Registrovat
21. duben
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: SEO je proces, ne jednorázovka

(Zdarma pro členy)

Přijďte se naučit, jak neřídit SEO jako sprint, ale spíše jako maratón. Proč je důležité určovat reálné cíle, mít správná očekávání a jak řídit vaši SEO strategii a i váš tým. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Pavel Ungr

Registrovat
27. duben
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Jak optimalizovat e-shop pro zahraniční trhy prakticky

(Zdarma pro členy)

Máte e-shop ve více zemích nebo se chystáte na expanzi? Pak je pro vás tento praktický workshop nutnost, jelikož v každé zemi mají trochu jiné nákupní zvyklosti, zákazníci jsou zvyklí na e-shopu na jiné prvky, funkce, formuláře, volby dopravy, platby a mnoho dalších rozdílností. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Jan Kvasnička

Registrovat
6. květen
10:00 - 13:00

WEBINÁŘ: Brand vs výkon na sociálních sítích

Bez brandu nejsou koláče. Nebo jo? To, jestli potřebujeme nutně budovat povědomí o značce, abychom dosahovali tržeb, je celkem často slýchaný dotaz. Vazba mezi brandem a výkonem se nesleduje úplně snadno, ale naštěstí vzniklo již spoustu studií, které důležitost budování brandu potvrzují a doporučují zde investovat i 60 % z rozpočtu. Jak je to ale na sociálních sítích? Plní lépe brandové či výkonnostní cíle? Je lepší zaměřit se více na tvorbu obsahu nebo kampaně? Odpovědi i další úvahy očekávejte od Honzy a Jakuba. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Jakub Dresler, Jan Veselý

11. květen
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Stanovte si správné cíle pro růst online projektu pomocí OKR

Tento workshop vám ukáže jak na to, prakticky. Ukážeme si jak správně vytvořit základ ve firmě, abyste mohli růst a definovat si správné cíle. Podíváme se na procesy, projektové řízení, definic rolí ve firmě. Základem je vědět, kdo je za co odpovědný a kdo do jakého úkolu, potažmo plnění cíle, vstupuje. Postupně se dostaneme k definici cílů a zavádění strategie do firmy. Podíváme se na různé možnosti strategie, jelikož každá firma je na tom jinak, ať už velikostí, trhem, produktem, službou. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Jan Kvasnička

11. červen
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Jak restrukturalizovat firmu v ekonomických problémech

Podrobnosti k akci budou doplněny v průběhu února 2021. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne

Přednášející: Jaroslav Baier

15. červen
10:00 - 13:00

WEBINÁŘ:Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online - DRUHÝ TERMÍN

Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na webinář a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři. Jedná se o druhý termín workshopu, který se již konal 2. 3. 2021.

Přednášející: Pavel Weber