Kalendář akcí

23. listopad
10:00 - 14:00
Úvod do Google Tag Manageru - DRUHÝ TERMÍN Úvod do Google Tag Manageru - DRUHÝ TERMÍN

Úvod do Google Tag Manageru - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o školení "Úvod do Google Tag Manageru" s André Hellerem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 24. října 2018, nikoli navazující.

Přednášející: André Heller

Video z akce
19. listopad
10:00 - 14:00
UX otevření balíku aneb jak pracovat s emocemi zákazníka - DRUHÝ TERMÍN UX otevření balíku aneb jak pracovat s emocemi zákazníka - DRUHÝ TERMÍN

UX otevření balíku aneb jak pracovat s emocemi zákazníka - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o školení "User experience otevření balíku aneb jak pracovat s emocemi zákazníka" s Janem Kvasničkou jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 8. října 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Jan Kvasnička

Fotky z akce
16. listopad
10:00 - 14:00
Úvod do Google Analytics - DRUHÝ TERMÍN Úvod do Google Analytics - DRUHÝ TERMÍN

Úvod do Google Analytics - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o školení "Úvod do Google Analytics" s Tomášem Baxou jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 5. října 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Tomáš Baxa

Video z akce
12. listopad
10:00 - 14:00
Proč mají zákazníci neustále mobil v ruce? Proč mají zákazníci neustále mobil v ruce?

Proč mají zákazníci neustále mobil v ruce?

(Již proběhlo)

Jak se vyvíjí změna zákaznického chování rok od roku? Jak lze využít mobilní aplikace ke komunikaci s cílovou skupinou a navýšit konverze? Tyto a další otázky budou zodpovězeny na workshopu.

Přednášející: Jakub Michalovský, Marek Říha

Video z akce
31. říjen
10:00 - 14:00
Workshop: Nejčastější chyby v e-shopech Workshop: Nejčastější chyby v e-shopech

Workshop: Nejčastější chyby v e-shopech

(Již proběhlo)

Každý e-shop má své chyby. Ale zároveň každá chyba na e-shopu vás jako majitele stojí peníze. Ať už na nižším počtu objednávek, nedokončených nákupech nebo nižším obratu z jedné objednávky. Jak se vyhnout těm nejčastějším chybám vám během workshopu prozradí Lukáš Tyl z agentury NETservis s.r.o. a ukáže vám slabá místa e-shopů. Projdeme si jednotlivé oblasti od technických, přes marketingové až po chyby z hlediska uživatelské přívětivosti. Součástí workshopu bude i praktické cvičení, při kterém si budete moci otestovat svůj vlastní e-shop na nejčastější chyby a přijít tak na způsob, jak se jich zbavit.

Přednášející: Lukáš Tyl

Video z akce
24. říjen
10:00 - 14:00
Úvod do Google Tag Manageru Úvod do Google Tag Manageru

Úvod do Google Tag Manageru

(Již proběhlo)

Seminář vhodný pro úplné začátečníky. Školením vás provede André Heller, držitel titulu Google Partners Trainer. Na semináři se dozvíte hlavní výhody a nevýhody nástroje, naučíte se základní work-flow a best-practices, vhodné pro reálnou práci.

Přednášející: André Heller

Fotky z akce
17. říjen
10:00 - 14:00
Zpětné procesy v e-commerce - DRUHÝ TERMÍN Zpětné procesy v e-commerce - DRUHÝ TERMÍN

Zpětné procesy v e-commerce - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o školení "Zpětné procesy v e-commerce" s Petrem Borošem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 27. září 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Petr Boroš

Fotky z akce
15. říjen
10:00 - 14:00
Jak prodávat na Amazonu Jak prodávat na Amazonu

Jak prodávat na Amazonu

(Již proběhlo)

Školení "Jak prodávat na Amazonu" je věnováno pro všechny e-shopisty a také výrobce, kteří chtějí získat své místo na největším eshopu světa. Ve 4 hodinovém školení probereme vše do hloubky. Od problematiky registrace prodejního účtu, přes požadavky jednotlivých kategorii až po know-how jak prodávat a jak se nenechat vyšachovat ze hry. Podělíme se také o zábavné i méně zábavné poučné příklady z praxe.

Přednášející: Marian Kováčik, David Cikánek

Video z akce
10. říjen
10:00 - 14:00
RTB v e-commerce RTB v e-commerce

RTB v e-commerce

(Již proběhlo)

Automatizovaný nákup displejové reklamy (RTB nebo programmatic) v posledních letech nabývá na důležitosti. RTB se stále více využívá jak pro brandové, tak pro výkonnostní kampaně. Školení se zaměří na přehled trhu, dostupné nástroje a reálné use-cases využití RTB pro e-commerce.

Přednášející: Matěj Novák

Video z akce