APEK je sdružením podnikatelů a firem z oblasti e-komerce, kteří to se svým byznysem myslí vážně. Členové APEK s naší pomocí neustále posouvají své podnikání tím správným směrem. Díky naší podpoře mají e-obchodníci v ruce nástroje, které jim pomáhají být vždy o krok před konkurencí. APEK zastupuje e-commerce trh při komunikaci s médii a státní správou. Svým členům poskytujeme podporu formou právních informací, seminářů, studií, networkingu a poradenství.
Více o asociaci Více o členstvíHlavní přednášející: Matěj Bolen
Utrácíte peníze v online marketingu? Víte, která investice se vám nejvíc vyplácí? Který kanál vypnout, protože vašemu byznysu přináší nejméně? Většina systémů využívá last click model. Přijďte změnit pohled na efektivní vyhodnocování a zjistit, jak o atribuci přemýšlejí v Alza.cz. Jedná se o třetí termín stejného semináře jako ve dnech…
Hlavní přednášející: Hana Hejsková
Někde se to zadrhne. Uděláte chybu. Vy, váš člověk nebo dodavatel. Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, udeří přírodní katastrofa, uniknou data... …může to být cokoliv a přijít nečekaně. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se o vás šíří "zaručené" zprávy. A „Černé…
Hlavní přednášející: Mário Roženský
Školení je určeno majitelům e-shopů, či marketingovým specialistům, kteří uvažují o spuštění provizního programu a nevědí jak, či chtějí vědět, zda se jim to vyplatí. Jedná se o stejný seminář jako 3. října 2018.
16. dubna letošního roku proběhne poslední zasedání Evropské parlamentu. Ve dnech 24. a 25. května pak čekají Českou republiku volby do Evropského parlamentu. Následovat bude volba nového předsedy či předsedkyně Evropské komise a vytvoření nové Komise jako takové. K tomu dojde až v průběhu listopadu. Je tedy zřejmé, že nás…
Aktualizováno 20. 2. 2019 - Od 14. září 2019 dojde k důležitým změnám v oblasti plateb a na banky a jejich klienty tak čekají změny. To se samozřejmě dotkne významně e-shopů a jejich provozovatelů. Transakce, které budou prováděné po internetu, čeká nově povinnost náročnějšího ověření platícího zákazníka, případně úprava nastavení…
Česká e-commerce má za sebou další úspěšný rok. Její růst opět předčil očekávání, internetové obchody dosáhly na celkové obraty ve výši 135 miliard korun. To znamená meziroční růst o 17 %. Celkově se tak prodej po internetu podílí na celém českém maloobchodě již z 11,4 %.