Nominujte svoje e-shopy, aplikace a kampaně do soutěže IEA

Publikováno: 11. duben 2019

Do 30.4.2019 probíhá nominační období 14. ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards, která hodnotí online aplikace, e-shopy a online kampaně podle jejich přínosu. Asociace pro elektronickou komerci je partnerem soutěže a její členové mohou využít výhodnějších podmínek pro podání přihlášky.

Právě probíhá příjem přihlášek do 14. ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards. Jak samotní zadavatelé, tak zejména digitální agentury se budou moci porovnat podle strategického kritéria, přínosu jejich online aplikace nebo kampaně. Porota hodnotí, jaké výsledky projekt za vloženou investici klientovi přinesl a jak napomohl splnit jeho obchodní nebo marketingové cíle. APEK je partnerem soutěže a svým členům může tak nabídnout zvýhodněné podmínky pro účast:

  • samostatně podaná přihláška do 30.4. za cenu 4 990,- Kč bez DPH (běžná cena je 6 990,- Kč bez DPH),
  • přihlášky podané do 19. 4. 2019 mohou využít množstevní slevu, za 3 současně podané nominace zaplatíte cenu pouze 2 nominací,

Pokud jste členem APEK, stačí do podané přihlášky uvést za jméno vaší firmy dovětek „člen APEK“ a výhodnější podmínky Vám budou pořadatelem soutěže poskytnuty.

Soutěžit mohou všechny digitální projekty, které byly realizované nebo výrazně aktualizované v období od roku 2017 až do konce března 2019. Podstatné je prokázat efektivitu prostřednictvím výpočtu ROI nebo náhradního kvantifikovaného ukazatele přínosnosti. Přihlášky je možné podávat online na webu soutěže do 30. 4. 2019.

Nominace se podávají do kategorií řešení, které jsou rozděleny na online aplikace (weby, B2B aplikace, e-shopy a mobilní aplikace) online kampaně (brand, performance, social a content) a inovace typu VR, AI nebo automatizace digitálních procesů. Zároveň se nominace zařazuje do oborové kategorie podnikání klienta. Novinkou soutěže je, že podaná přihláška tak může vyhrát 2x, jednou ve své kategorii řešení a jednou v oboru podnikání. Do soutěže jsou letos poprvé zařazeny Malé a začínají projekty, které tak mají šanci se zviditelnit na trhu. Celkem je možné nominovat projekty do 22 kategorií, takže prostor pro objektivní hodnocení všech druhů online projektů je široký. Ocenění získají první 3 místa v každé kategorii. Hodnocení nominací provede porota soutěže, která se bude skládat celkem z cca 25 odborníků na online podnikání, manažerů firem a agentur, novinářů a zástupců akademické sféry.

Nejlepší projekty budou představeny na konferenci IEA Business Inspiration, která proběhne 27.6. stejně jako následný Galavečer s udílením cen. Hlavním partnerem soutěže je společnost Microsoft, která ji poskytuje svoje konferenční zázemí. Vítězný agenturní a klientský tým, který vyhraje hlavní cenu Grand Prix IEA bude moci, díky podpoře společnosti yachting°com, oslavit své vítězství týdenní plavbou na jachtě u Chorvatského pobřeží.

Křišťálovou hlavní cenu z předchozích ročníků vyhrála kampaň agentury Wunderman pro CK FISCHER, nazvaná Oživlé vzpomínky prodávají a založená na implementaci AI pro rozpoznání fotografií a následné segmentované e-mailingové kampani, mobilní aplikace Cool Ticket pro bezhotovostní nákupy na hudebních festivalech nebo online aplikace LEGO WishList, která podporovala online cestou vánoční prodeje nejznámější dětské stavebnice jak online tak v in-store prostředí. Mezi úspěšné agentury loňského ročníku, které zvítězili v jednotlivých kategoriích patří v online webových aplikací FG Forrest, z mobilních aplikací eMan a eSky.pl, s aplikací Chatbota zaujala Feedyou a z digitálních kampaní pak Adexpress, Better Marketing,  Fragile, Ogilvy Social, PRIA a Wunderman.