Jak je to podle zákona...? APEK připravil další odpovědi na právní dotazy členů

Publikováno: 20. červen 2016

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) dnes pro své členy připravila další zajímavý materiál. Na základě dotazů z oblasti platné legislativy zpracovala odpovědi ve spolupráci s advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský a stejně jako v minulosti umístila tento dokument do členské zóny na webu apek.cz.

Jaká má spotřebitel práva, jestliže odstupuje od smlouvy o pronájmu uzavřené po internetu? Co mohu požadovat po zákazníkovi, pokud mu omylem zašlu jiný typ zboží? Je stanovená záruční doba ve vztahu mezi podnikateli? A o čem všem musí prodávající informovat, nabízí-li konkrétní zboží? Právě těmto otázkám se tentokrát věnovali odborníci z advokátní kanceláře.
 
"Právními dotazy se v APEK zabýváme pravidelně. Vždy se snažíme hledat odpovědi na taková témata, která jsou zajímavá pro co nejvíce našich členů. Proto volíme formu jakéhosi průběžného sběru dat. Následně necháme zpracovat více témat najednou a odborná vyjádření členům poskytneme. Doplňujeme tím naše pravidelné právní newslettery a právní semináře, které každoročně organizujeme. Díky tomu se nám daří pomáhat nejen malým a středním e-shopům v oblasti, která je komplikovaná a náročná na znalosti," zhodnotil výkonný ředitel APEK Jan Vetyška.
 
Zpracované právní dotazy mají členové APEK vždy k dispozici v členské zóně na webu apek.cz zdarma.