II. ročník E-business Forum 2010 - 5. 10. Praha
Publikováno: 07. září 2010
Začátkem října 2010 se v hotelu Angelo v Praze uskuteční další z konferencí na téma elektronického obchodování. Organizátorem celodenní akce je Asociace pro elektronickou komerci (APEK) ve spolupráci se sdružením TUESDAY Business Network.
pořádá
s 
Druhý ročník úspěšné konference o internetovém obchodu je zaměřen na všechna témata, jež se týkají praktického provozování e-businessu. Patří k nim platební metody, logistika, sklady, bezpečnost transakcí, výzkum zákaznického chování, právní otázky fungování e-shopů, otázky marketingu a cenových srovnání, vztah kamenných a internetových obchodů - jako spolupráce i jako konkurence. Nebudou chybět zkušenosti ze zahraničí a podrobnější domácí případová studie.
Datum: 5. 10. 2010, 9.00 - 16.00 (registrace od 8:30)
Místo: hotel Angelo, Radlická 1g, Praha 5
Účast pro členy APEK: 1 950 Kč (bez DPH)
Program
9.00 Zahájení konference
Jan Vetyška (APEK)
Petr Koubský (TUESDAY Business Network)
I. blok: Platby
9.20-9.50 MojeID - jednotná identifikace pro internetové služby
Pavel Tůma (ředitel marketingu, MojeID)
Služba MojeID přichází s možností využívat jednotné identifikační údaje u různých internetových služeb. Uživatelé MojeID se nebudou muset na každých konkrétních webových stránkách registrovat, zakládat si účet a používat různá přihlašovací jména a hesla. Provozovatelům internetových služeb naopak přinese vždy aktuální údaje o uživatelích, jistotu jejich fyzické existence či širší možnosti autentizačních metod.
9.50-10.20 PLATBA 24 - platím on-line přes Českou spořitelnu
David Lorenc (ředitel odboru Přímé bankovnictví, Česká spořitelna)
Služba PLATBA 24 umožňuje všem 1,1 mil. uživatelům internetového bankovnictví České spořitelny realizovat jednoduchou a bezpečnou on-line platbu při nákupu zboží a služeb na internetu. Provozovatelům internetových obchodů služba přináší garantovanou platbu v okamžiku vzniku objednávky, snížení provozních nákladů a možnost zrychlení distribuce k zákazníkovi.
10.20-10.40 SIM token - Váš univerzální elektronický klíč
Vladimír Kajš (Product Manager SIM, Telefónica O2)
Mobilní operátoři spolupracují na společném standardu vybudování silné 2–faktorové autentizace pomocí SIM karty, kterou budou moci využívat třetí strany pro bezpečnou komunikaci se svými zákazníky. Jedním z uplatnění je implementace generátoru jednorázových hesel OTP pro přihlašování o webového portálu (typicky internet bankingu). Standard vychází z osvědčené technologie GSM bankingu, přičemž se považuje za samozřejmé jeho otevření i nebankovním subjektům.
10.40-11.00 Automatizované hodnocení kredibility B2B zákazníků
Pavel Macek (Credit Check CZ)
11.00-11.20 Coffee break
11.20-12.00 Panelová diskuze o platebních systémech
Martin Svoboda (APEK)
Pavel Tůma (MojeID)
David Lorenc (Česká spořitelna)
Vladimír Kajš (Telefónica O2)
Petr Koutný (BSC Praha)
Pavel Macek (Credit Check)
II. blok: Logistika
12.00-12.20 Win/win - e-byznys v celém prodejním řetězci výrobce - velkoobchod-moloobchod-zákazník
Stanislav Skalnička (ředitel, SWS)
Cesty zboží z velkoobchodu do maloobchodu. Co nového mají distributoři pro eklektronické obchody?
12.20-12.40 Využijte logistiku k opakovanému nákupu
Petr Lisý (Unit Director, ComGate Logistics)
Dobrý marketing dovede zákazníky do vašeho e-shopu. Jednoduchost objednávky a spolehlivá distribuce zboží zajistí, že se zákazníci vrátí. Zkoumali jsme praxi českých e-shopů a ukážeme, co dělají dobře a co ne.
III.blok: Novinky
13.30-14.00 E-shop a sociální sítě
Daniel Dočekal (nezávislý novinář)
Jak využít Facebook ve svůj prospěch a jak si jím naopak neublížit. Co obchodník na Facebooku smí, co by neměl a co vysloveně nesmí.
14.00-14.20 Affilliate marketing, provizní systémy
Vladan Hejnic (VIV NETworks)
Co může přinést českým e-shopům, jak je vybudovat? Přehled praktických zkušeností z pohledu
provozovatele systému, praktické rady účastníkům a zájemcům.
14.20-14.40 Mobilní marketing
Jana Vyhlídalová (ředitelka pro Informační a reklamní služby,Telefónica O2)
Už nevolám, ale rovnou nakupuji! Obchod ve vaší dlani aneb jak může mobilní marketing pomoci vašemu obchodu najít zákazníky kdykoliv a kdekoliv.
14.40-14.55 Coffee break
IV.blok: Zákazník
14.55-15.25 Výzkum trhu a zákaznické spokojenosti
Alena Ivánková (Research Project Manager, Mediaresearch)
Jak opatřit data o názorech a potřebách zákazníků a jak s nimi pak pracovat.
15.25-16.05 Panelová diskuze
Alena Ivánková (Mediaresearch)
Tomáš Nielsen (ROWAN LEGAL)
Josef Aujezdský (Advokátní kancelář Mašek, Kočí, Aujezdský)
Jan Vetyška (APEK)
Přihlásit se na seminář můžete na webových stránkách konference pro členy APEK také platí možnost registrace přes email na adrese info@apek.cz