APEK webináře jsou v plném proudu, zájem mezi členy je velký!

Publikováno: 08. duben 2020

Nouzový stav vyhlášený Vládou ČR s ohledem na rizika, která přináší koronavirus, přerušil jeden z klíčových projektů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) – APEK semináře. Po krátké přestávce asociace členům připravila ve spolupráci s tradičními přednášejícími upravený projekt vzdělávání a přešla z konferenčního centra do on-line prostředí. Hned první APEK webináře potvrdily, že je o ně mezi členy velký zájem.

Ihned po zavedení vládních opatření v souvislosti s koronavirem jsme začali hledat řešení, jak poskytnout našim členům maximum možného z aktivit, na které jsou od nás zvyklí. A webináře byly logickým krokem,“ říká výkonný ředitel APEK Jan Vetyška. „Mezi semináři a webináři byla krátká proluka, během které jsme s přednášejícími připravovali vhodná témata a technické řešení. V současné chvíli máme za sebou tři první on-line akce, které se setkaly s opravdu pozitivními ohlasy.

Prostřednictvím technického řešení Zoom nabídl APEK členům školení Pavla Ungra, Tomáše Baxy a Honzy Kvasničky. Zatímco první webinář byl ještě s ohledem na téma s výrazně omezenou kapacitou, další dvě akce potvrdily, že se jedná o krok správným směrem. „Registrovaných účastníků jsme měli v obou případech okolo sedmdesáti. Dokázali jsme tak nahradit dva termíny každého ze seminářů. A přestože osobní setkání a komunikace během seminářů je přeci jen odlišná, z ohlasů od účastníků vnímáme, že se on-line školení povedla,“ komentuje Jan Vetyška.

APEK webináře pokračují i v následujících dnech a týdnech. Je velmi pravděpodobné, že on-line akce budou pokračovat nejen v dubnu, ale také v květnu. Pro registrace bude i nadále sloužit až na výjimečné případy kalendář akcí na webových stránkách apek.cz, kde se mohou členové přihlašovat tak, jak jsou dlouhodobě zvyklí.