APEK spouští pro své členy webináře zdarma

Publikováno: 26. březen 2020

Současná situace způsobená opatřeními proti šíření pro koronaviru přináší řadu omezení, ale i výzev. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) tak pro své členy upravuje jeden ze svých pilířů činnosti, kterým je vzdělávání. Jelikož nyní nelze pořádat semináře v tradičním formátu, budou nově školení probíhat formou webinářů. Prostředí konferenčního centra GreenPoint tak minimálně dočasně nahradí prostředí on-line.

Ve chvíli, kdy Vláda ČR vyhlásila nouzový stav a s ním postupně přidávala omezení pro pořádání akcí a setkávání lidí obecně, jsme byli nucení plánované semináře odložit. Přitom letos jsme jich naplánovali rekordní počet, a to často ve dvou termínech tak, aby se na každého člena dostalo. Jelikož je zjevné, že uvolňování omezení bude jen velmi postupné, připravili jsme logické náhradní řešení. Spolu s přednášejícími startujeme APEK webináře, a to od 1. dubna,“ popisuje situaci výkonný ředitel APEK Jan Vetyška.

Webináře budou probíhat prostřednictvím aplikace Zoom. Registrace bude ale pro členy připravena obvyklým způsobem na webových stránkách www.apek.cz. Odkaz pro připojení na konkrétní webinář obdrží registrovaní účastníci vždy den předem. Kapacita těchto on-line školení bude obecně navýšena oproti klasickým seminářům, ale stanovena bude dle tématu a požadavků přednášejícího. I nadále bude platit obvyklé pravidlo jednoho účastníka za člena asociace.

Hlavní aktivity APEK se v prvních dnech po vyhlášení nouzového stavu zaměřily především na komunikaci se státní správou a sledování dopadů na podnikatele. „E-shopy a e-commerce jako odvětví těží ze své výhody, kdy prakticky nedošlo k omezení prodeje ze strany státu. Samozřejmě se kladou daleko větší nároky na hygienická opatření, komplikace jsou i v rámci dodavatelského řetězce či při doručování. I tak bylo nutné řešit několik bodů a návrhů, o kterých jsme komunikovali s ministrem průmyslu a obchodu panem Havlíčkem,“ doplnil Jan Vetyška.