3. ročník E-business fóra: nejnovější trendy v e-commerce a zajímavé diskuse

Publikováno: 22. září 2011

Praha, 23. září 2011 – Asociace pro elektronickou komerci (APEK) ve spolupráci se sdružením TUESDAY Business Network uspořádala v úterý v příjemných prostorách pražského hotelu Grand Majestic Plaza již III. ročník konference zaměřené na elektronické obchodování. E-business fóra se zúčastnili téměř všichni,  kdo se v českém e-commerce rybníku pohybují již od jeho počátků i ti, kteří se rozhodli do tohoto segmentu vstoupit teprve nedávno.

Některé zákonitosti internetového byznysu zůstávají stejné, jiné se velice rychle mění, takže témat pro diskusi bylo mnoho. Po úvodu se rozpoutala zajímavá panelová diskuse na téma nového vývoje v oblasti legislativy, kde byli zastoupeni právníci, zástupci obchodních komor, spotřebitelských sdružení i zákazníků,“ hodnotí výkonný ředitel APEKu Jan Vetyška.

Účastníci konference také ocenili odborné příspěvky, které se týkaly nových trendů v oblasti komunikace se zákazníkem, péče o něj, segmentace zákazníků či analýzy průzkumů věnujících se pohledu samotných zákazníků. Zajímavé byly také příspěvky týkající se růstu vlivu sociálních sítí, využití brand ambasadorů či nových trendů a produktů v oblasti dopravy a platebních metod.

Oceněnou částí programu bylo také představení případových studií úspěšných českých projektů, kdy jejich autoři prezentovali své strategie, ale i cesty, které nefungovaly. Všechny příspěvky a diskuse pak byly rozebírány v zákulisí při neformální konverzaci. Společný oběd či káva a osobní diskuse, to byl v době vlády elektronické komunikace další příjemný aspekt tohoto setkání. „Takové sdílení cenných zkušeností jistě kultivuje český internetový byznys a posunuje jej opět o kus dopředu,“ uzavírá Jan Vetyška.