Značka není jen logo

Publikováno: 12. září 2019

Na brandu musíte pracovat po celou dobu podnikání. Spojení „budování značky“ často evokuje, že je potřeba se o něj postarat jen na začátku podnikání. To ale není tak úplně pravda. Je to nikdy nekončící práce, která ale nese ovoce. Pojďte si vytvořit plán, jak mít svou značku stále na očích a neodchýlit se od ní při žádném rozhodnutí. Naučil jsem se na značku nahlížet jako na vztah. Vztah mezi značkou a jejími zákazníky. Pokud ji začnete takto brát, najednou budování značky nebude nic nepřirozeného, jednorázového a neužitečného. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 27. 11. 2019.

Přednášející: Pavel Cahlík

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.