WEBINÁŘ: Jak na projektové řízení, procesy a automatizaci práce s Freelem

Publikováno: 20. říjen 2022

Každý e-shop řeší spousty úkolů. Popisky produktů, marketingové kampaně, vývoj e-shopu, účetnictví, obsah na blog, offline akce. Do toho je potřeba komunikovat se spoustou dodavatelů, externisty, brigádníky. Jak se s tím vším efektivně vypořádat? Jak na efektivní spolupráci v týmu? Jak dotahovat úkoly, chytře a snadno? To všem si ukážeme v nástroji Freelo. Ten ke svému chodu používá v ČR/SR spousta e-shopů jako CZC, Fotoškoda, Hanibal, Bushman, Mironet, Rybízák, Grizly, Svět cukrářů ... a nebo spousta dalších. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Karel Dytrych

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.