WEBINÁŘ: Co s obtížným zákazníkem

Publikováno: 17. únor 2022

Webinář je určen pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v komunikaci se svými zákazníky (interními a externími), s cílem dosáhnout pro sebe a svou firmu co nejlepší výsledky. Kromě inspirace úspěšnými komunikačními technikami se lektor bude zaměřovat na to, proč některé zákazníky vnímáme jako obtížné a čím nás vytáčejí, jaké nejčastější situace zažíváme a co s nimi dělat. Dozvíte se, jaká je typologie obtížných zákazníků a jak na základě ní s nimi pracovat, abyste dosáhli požadovaných cílů. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Zdeněk Tejchman

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.