SEMINÁŘ: Analytika pro e-shopy

Publikováno: 22. září 2021

Podíváme se společně na e-commercová data nejen v Google Analytics. Prozkoumáme reporty pro e-shopy v Universal Analytics a řekneme si co ukazují a jak s nimi pracovat. Také se podíváme, jak si data rozšířit o potřebné dimenze, metriky, importy či vlastní přehledy, aby byla data pro vás co nejužitečnější. Krátce se podíváme co nám v současnosti nabízí i nové Google Analytics 4 pro e-commerce byznys. Zároveň si ukážeme možnosti, jak si data exportovat do dalších nástrojů jako je např. Data Studio a jak s nimi zde dále pracovat. Ukážeme si jaká další data pro vás mohou být zajímavá z pohledu optimalizace e-commerce byznysu. Jak si taková data připravit a správně zobrazit v reportech a především jaké závěry z nich lze vyvozovat.

Přednášející: Tomáš Baxa, Jan Kadleček

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.