Jak optimalizovat e-shop pro zahraniční trhy prakticky

Publikováno: 20. březen 2018

Máte e-shop ve více zemích nebo se chystáte na expanzi? Pak je pro vás tento workshop nutnost, jelikož v každé zemi mají trochu jiné nákupní zvyklosti, zákazníci jsou zvyklí na e-shopu na jiné prvky, funkce, formuláře, volby dopravy, platby a mnoho dalších rozdílností. S Honzou Kvasničkou se prakticky podíváte na tyto rozdíly, jak by to mělo být zpracováno pro jednotlivé země. Ukáže vám čísla, příklady, A/B testy některých jeho klientů, ať máte reálnou představu o tom, jak následně probíhá optimalizace a ověřování těchto rozdílů. Ukáže vám také, jaké drobnosti kolikrát rozhodují o tom, zda jste v zahraničí úspěšní nebo nikoli. Projdete si také checklist pro vstup do nové země, kdy vám ukáže, co vše je potřeba si ověřit, než tam budete vstupovat a že to není jen o zkopírování e-shopu 1 ku 1. Účastníci pak dostanou tento checklist k dispozici. Vše bude opět hodně praktické!

Přednášející: Jan Kvasnička

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.