Google Analytics pro pokročilé

Publikováno: 10. leden 2019

Toto školení navazuje na základní školení Google Analytics. Budeme se věnovat některým dalším reportům na které v základním školení již nezbyl čas a několika pokročilejším nastavením nástroje. Podíváme se na nejčastější problémy při měření e-shopů a projdeme si základní přehled reportů ze sekce Enhanced Ecommerce, která je určená pro měření elektronických obchodů. Osvětlíme si proč v Google Ads a Google Analytics mohou být rozdílná čísla. Povíme si jak pracovat s analytikou v crosschannel světě a co jsou to atribuční modely. Ukážeme si jak a proč s nimi pracovat a jaký atribuční model používají Google Analytics. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 16. 5. 2019.

Přednášející: Tomáš Baxa

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.