Česká média o e-commerce

10.
srp
cc.cz

E-shopy si často neumí ani spočítat, kolik peněz budou potřebovat, říká Rozhoň. Jak proplout krizí?

Česká e-commerce vplula do značně nejistých vod – spotřebitelská poptávka klesá, řádí vysoká inflace, ekonomika směřuje do možné recese a nikdo neví, co očekávat ve druhé polovině letošního roku. E-shopy přitom mají obecně problém s financováním provozu i strategických plánů, a tak současné dění situaci ještě zhoršuje. Jak se s…

5.
srp
logistika.ekonom.cz

DoDo přichází s přesným doručováním pro velké zásilky. Nová služba doručí nábytek, pračku i další zboží

Technologicko-logistická firma DoDo spouští „Two-men delivery“ – nový logistický stream zaměřený na rozvoz nadměrného zboží v čele s nábytkem, velkým elektrem, objemnými sportovními potřebami a dalšími typy zboží, které vyžadují větší vozy a dva kurýry na vykládku. V tomto segmentu je cílem DoDo učinit tržním standardem kvalitní doručení v den…

1.
srp
www.seznamzpravy.cz

Krize? Vždy to bolelo, ale vždy se vše vrátilo do normálu, říká český investor

Projekty, o kterých za 10 let uslyšíme, vznikají právě v těchto dnech, věří Robert Chmelař z Rockaway Capital. Současnou situaci v blockchainu přirovnává k pádu „dot.com bubliny“, která ale pomohla velikánům jako Google.

30.
čec
www.lidovky.cz

Zimní sezona rozhodne. Nářky zaznívají především ze strany malých e-shopů

Česká e-commerce zvolnila své dosavadní tempo. E-shopy tak po dvou silných letech čeká stejně silné vystřízlivění. Prodejci mají sklady plné špatně prodejných zásob, rostoucí inflace přibrzdila nákupní apetit zákazníků a také ochlazuje zájem investorů. Zmíněné trendy se tak bezesporu negativně promítnou do výsledků nadcházející zimní sezony.

25.
čec
cc.cz

Vibrátor se stal běžnou výbavou domácností. Růžový slon i díky tomu za čtyři roky vyrostl čtyřikrát

V roce 2018 prodal zboží za 40 milionů korun. Za další dva roky se dostal na dvojnásobek a loni obrat zdvojnásobil opět, tentokrát na 167 milionů korun. Výhledově do roku 2026 pak chce vyrůst na jednu miliardu. Sexshop Růžový slon, který je známý hlavně díky svému e-shopu a pravidelně sbírá…

22.
čec
www.zboziaprodej.cz

Sociální sítě přivádí zákazníky do e-shopů

Sociální sítě hrají v našich životech stále významnější roli. A to nejen v oblasti zábavy nebo sdílení informací. Významně také ovlivňují to, co, jak a kde nakupujeme. Přestože v ČR objednávání přímo prostřednictvím tohoto zdroje příliš netáhne, jsou sítě významným dodavatelem zákazníků pro e-shopy. Jak prostřednictvím klasické reklamy, tak i…

18.
čec
e-news.cz

Tomáš Braverman: E-commerce je velmi agilní prostředí

Tomáš Braverman je ředitelem Heureka Group. V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí už od roku 2013, od roku 2019 šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích Heureka Group dohlíží na strategický rozvoj a hladký chod. Jeho…

14.
čec
www.focus-age.cz

WebTop100 podcast: s obchodním ředitelem Googlu, Františkem Štruplem

František Štrupl svou kariéru začínal jako account manager v agentuře H1.cz, odkud už před cca deseti lety přestoupil právě do Googlu, kde se od začátku věnuje velkým hráčům v e-commerce retailu. Nový WebTop100 podcast je pak především o tom, jak se se tento segment i poskytované služby Googlu za tu…

11.
čec
www.euro.cz

WEDO bude doručovat zásilky na OX Pointy. Do výdejních boxů přiveze elektroniku i balíky z největších českých e-shopů

Provozovatel výdejních boxů OX Point prohlubuje spolupráci s dalšími společnostmi působícími v logistice. Jeho nejnovějším partnerem se stala firma WE|DO, která má zhruba 300 kurýrů a 1200 výdejních míst. Firma bude nyní nabízet doručení zboží právě do OX Pointů, jichž je v Česku více než stovka.