Česká média o e-commerce

23.
bře
www.idnes.cz

Už i Mall a Alza prodávají potraviny. Nakoplo je vykupování supermarketů

Dva největší e-shopy v tuzemsku se vrhly do ringu, ve kterém zatím kralují menší internetoví hráči, jako je Košík.cz a Rohlík.cz. Zalistovaly do své nabídky trvanlivé potraviny, které doručí domů nebo na odběrná místa. Vstup do nového segmentu jim usnadnila tvrdá vládní opatření v boji proti koronaviru. Kvůli pandemii vznikla…

19.
bře
www.idnes.cz

Mějte trpělivost, žádají e-shopy. Čelí náporu a nestíhají doručovat

Doručovací lhůty e-shopů se každým dnem prodlužují. Kvůli uzavření kamenných obchodů se zájem o nakupování online zněkolikanásobil a internetové obchody začínají být zahlcené. Problémy mají s nedostatkem lidí i náporem na systémy.

17.
bře
www.czechcrunch.cz

Startup QuarticOn zlepšuje vyhledávání v e-shopech. Prodeje chce zvýšit doporučováním správných produktů

Vytvořit autonomní systém na bázi umělé inteligence, který pomůže manažerům v e-commerce dělat každodenní úkoly v rámci internetových prodejů plně automaticky. Taková je mise původem polského startupu QuarticOn, který má své kanceláře i v Praze a Londýně.

16.
bře
mladypodnikatel.cz

Martin Rozhoň: Zvládání krize, opatření pro e-shopy, bezpečnost zaměstnanců

Česká republika je z důvodu šíření epidemie koronaviru v karanténě. Pro mnoho firem je celá situace velmi kritická, a proto se snažím zpovídat zkušené odborníky a podnikatele, kteří by těmto firmám mohli předat své zkušenosti.

13.
bře
www.idnes.cz

Online supermarkety v době virové. Zažívají nával, lidé se perou o sloty

Online supermarkety se potýkají s návaly lidí. Strach z nového koronaviru jim několikanásobně navýšil množství objednávek. O časové sloty, ve kterých dodávají, se tak mezi zákazníky strhl boj. E-shopy se snaží poptávku uspokojit, přestávají však stíhat. Kromě bezpečnostních opatření teď tak začínají i navyšovat kapacity.

13.
bře
ct24.ceskatelevize.cz

Tržby obchodníkům rostly i v lednu, nejvíce u e-shopů

Tržby v maloobchodu bez prodejů aut letos v lednu meziročně stouply o 4,9 procenta, tedy stejně jako podle aktualizovaných údajů loni v prosinci, oznámil Český statistický úřad (ČSÚ). Maloobchodní tržby tak rostou nepřetržitě každý měsíc už od června roku 2014. Nejvíce v lednu rostly opět tržby e-shopů.

12.
bře
www.lupa.cz

Shop roku 2019 vyhrál Onlineshop, Spokojenýpes a Ovečkárna, vyhlašovalo se na dálku

Tradiční e-commerce soutěž vyhlašovaná cenovým srovnávačem Heureka za uplynulý rok od dnešního dopoledne zná své vítěze. E-shopem roku se v ceně popularity stal Onlineshop, v ceně kvality nejvíc zabodoval Spokojenýpes a cena Heureky putuje do Ovečkárny.

9.
bře
www.podnikatel.cz

E-shopům se daří: Loni se online prodalo zboží za 155 miliard korun

E-commerce dosáhla loni podílu na českém maloobchodu ve výši 13 %. Rok 2019 byl tedy pro české e-shopy úspěšný.

4.
bře
ct24.ceskatelevize.cz

Drobné zboží, které si Češi objednávají i z čínských e-shopů, v příštím roce zřejmě zdraží. Chystá se změna DPH

Drobné zásilky do 22 eur (zhruba 560 korun) ze zemí mimo EU budou zřejmě od příštího roku podléhat dani z přidané hodnoty (DPH). Vyplývá to z novely zákona o DPH, kterou poslalo ministerstvo financí do připomínkového řízení. Změna nastane od příštího roku v celé EU. Drobné zboží, které si Češi…