Česká média o e-commerce
Investuji do leaderů s dobrou karmou, říká Martin Rozhoň, bývalý majitel miliardové e-commerce skupiny
Martin Rozhoň je podnikatelem, kterému se během dvaceti let podařilo vybudovat miliardový byznys. Co svou e-commerce skupinu Vivantis před pár lety prodal, věnuje se investicím do startupů a je tím, čemu se říká vcelku neobvykle: andělským investorem. Martin má ve svém názoru na podnikání neobvyklý postoj – tvrdí, že nejlépe…
Maďarsko? Nejrychlejší start Pilulky, říká její spoluzakladatel Martin Kasa
V devatenácti letech s bratrem založil jeden z prvních českých internetových obchodů. dnes podniká Mezinárodní expanzi s lékárnou pilulka. Ač svět e-commerce letos podle jeho odhadů zchudne na tržbách zhruba o patnáct procent, nepanikaří. „Zažil jsem podobných situací několik a vždycky z toho e-commerce vyšla pozitivně,“ říká Martin Kasa.
Revoluce se odkládá. Češi se po eshopovém opojení vracejí ke klasice
I kdyby se mohlo zdát, že lidé vychovaní covidem už nakupují vlastně jen v e-shopech, kamenné prodejny nekončí. Umějí-li nabídnout skutečně kvalitní služby, zákazníka si najdou a na rozdíl od e-shopu si jej také udrží.
Dedoles se přiblížil záchraně. Získal investora a věřitelé schválili ozdravný plán
Slovenský e-shop s oblečením Dedoles se loni dostal do existenčních problémů. Nyní to vypadá, že se po měsících zmírňování škod vydal na cestu k ozdravení, jelikož věřitelé schválili pětiletý restrukturalizační plán. Zároveň majitel Dedolesu Jaroslav Chrapko oznámil, že se pro slovenskou firmu podařilo získat investora.
Vlna propouštění teprve přijde, i my hledáme úspory, říká šéfka Zásilkovny Simona Kijonková
Zásilkovna prochází velkými změnami. Zvažuje přechod od malých početných dep k mnohem větším a hlavně automatizovaným skladům, nadále se tak rozrůstá do dalších evropských zemí, jako poslední přibylo Slovinsko. Zároveň se musí vyrovnat s ekonomickým ochlazením celého trhu. „Očekávání zákazníků se mění, chtějí větší kvalitu, rychlost a očekávají komfort, ale…
Rekordní rok pro Ovečkárnu. Huňatý e-shop utržil přes čtvrt miliardy
Chladnější zima a vysoké ceny energií u Čechů opět probudily zájem o vlněné produkty. Zlínský e-shop Ovečkárna loni zaznamenal nejúspěšnější období své dosavadní historie, když utržil bezmála 277 milionů korun, tedy o polovinu více než v roce 2021.
Miliardářova sázka na influencera. Notino chce zvýšit prodeje u mladých
Největší evropský prodejce parfémů a kosmetiky chce posílit své postavení u mladých zákazníků. Notino, které založil miliardář a podle Forbesu 57. nejbohatší Čech Michal Zámec, proto do svých řad přivádí influencera v důchodu Jonáše Čumrika.
Na online tržišti Kauflandu prodává přes 9 tisíc obchodníků. Letos marketplace spustí i v Česku
Ekonomická situace nutí lidi více šetřit, a tak maloobchodní prodeje i celý trh e-commerce od loňska meziročně mírně klesají. Obchodníci ve snaze zabránit propadům tržeb hledají nové prodejní kanály, často navíc v zahraničí, kde díky oslovování nových cílových skupin dokážou hrozící krizi zvrátit. Takové dění na trhu pozoruje Miroslava Birešová…
Rohlík chce letos rozvíjet současné trhy. Cestu vidí v automatizaci
Online prodejce potravin Rohlik Group dál plní své vytyčené cíle a v roce 2022 zaznamenal 33procentní růst na čisté tržby 574 milionů euro, v roce 2021 to bylo 428 milionů eur. Společnost letos bude dál rozvíjet současné zahraniční trhy, na kterých nyní působí a bude investovat hlavně do automatizace.