Česká média o e-commerce

27.
zář
www.podnikatel.cz

Nevylámejte si zuby na expanzi do zahraničí. Zkuste nejprve Slovensko a Maďarsko

Chcete se svým internetovým byznysem prorazit v zahraničí? Víme, kde a s jakým zbožím to budete mít snadné. Česko má jednu z nejvyspělejších e-commerce sfér v Evropě a naši e-shopisté patří k těm nejlepším vůbec. To ale neznamená, že se jim bude stejně dobře dařit v zahraničí. Vstup na cizí…

26.
zář
www.lupa.cz

EBF 2017: České e-shopy zkouší štěstí v cizině. Jak tam mohou co nejlépe uspět?

Česká e-commerce scéna je jednou z nejpřeplněnějších v Evropě. Nové možnosti ale čekají v zahraničí. To bylo hlavní téma konference E-Business Forum 2017, kterou pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Podle tradičních statistik cenového srovnávače Heureka.cz v Česku funguje na 36 tisíc e-shopů. Polovina z nich jsou sice malé projekty,…

21.
zář
archiv.ihned.cz

Růst a krach amerického maloobchodu

Americké maloobchodní tržby rostou už sedm let v řadě, přesto jsou prodejci a výrobci spotřebního zboží a služeb sektorem, ve kterém je v USA nejvíce bankrotů. Důvodem je silná konkurence internetových obchodů. Na nákupy on-line už připadá téměř desetina všech útrat Američanů.

20.
zář
ekonomika.idnes.cz

Do Lidlu v bačkorách. E-shop startuje v Česku, je první ve střední Evropě

Obchodní řetězec ve žlutomodrých barvách Lidl spustil oficiálně svůj e-shop, ve kterém nabízí spotřební zboží. Mezi řetězci není první, funguje už e-shop konkurenčního Tesca. Internetový obchod pro veřejnost startuje pět dní poté, co údajně unikla hesla pro interní testování. Systém zatím nezvládá velký nápor klientů e-shopu.

15.
zář
zpravy.e15.cz

E-shop Notino expanduje do Belgie, Nizozemska a Chorvatska. Plánuje i další pokračování

Internetový obchod Notino.cz (dříve Parfums.cz) expanduje na další tři evropské trhy - do Belgie, Nizozemska a Chorvatska. Celkem tak e-shop působí v 19 zemích Evropy, včetně Velké Británie, a ve Spojených státech amerických. Ve zbytku letošního roku má expanze po Evropě pokračovat.

14.
zář
ekonom.ihned.cz

Nevyzvednuté objednávky stojí e-shopy miliony, některé za ně dávají pokuty

Až 10 milionů korun ročně stojí větší e-shop příprava a expedice objednávek, které si ale zákazníci nikdy nevyzvednou. Některé e-shopy proto začaly od nesolidních klientů požadovat poplatky za nevyzvednutí. Jejich vymahatelnost je však sporná. Jednoduchost a rychlost patří mezi hlavní výhody nakupování na internetu, jehož obliba v Česku každoročně roste.…

12.
zář
www.podnikatel.cz

3 pravidla, jak nepřekročit tenkou linii autorských práv na firemním Facebooku

Kde neustále brát zajímavý obsah na firemní Facebook a přitom nekrást? S první částí si musíte poradit sami, jak je to s tím kradením, si pojďme vysvětlit. Jedním z nejčastějších omylů, které na svých školeních často vyvracím, je ten o volném užití všeho, co se mihne na Facebooku. Sem tam…

11.
zář
www.podnikatel.cz

Jak dopadne nová regulace GDPR na české e-shopy a weby?

EU bojuje za ochranu soukromí uživatelů internetu. Jde o online nakupování a využívání internetových služeb. Jak se GDPR dotkne provozovatelů e-shopů a webů? Od května 2018 začne platit nové evropské nařízení General Data Protection Regulation (GDPR), tedy Obecné nařízení na ochranu osobních údajů, které se týká mimo jiné i všech…

5.
zář
www.seznam.cz

Výzva: Podnikání je jako poker, říká muž, který prodal nejúspěšnější slevový portál v Česku

Recept na úspěch podle Tomáš Čupra, který založil portály DámeJídlo.cz nebo Rohlík.cz? Vytrvalost. Nesmíte to vzdát po prvním nezdaru. Svůj první milion vydělal v 27 letech. „Do vydělané miliardy mi ještě tak půlka chybí,“ říká ve Výzvě Seznamu o osm let později Tomáš Čupr, zakladatel portálu Slevomat.cz. Právě tento slevový…