Česká média o e-commerce

28.
zář
www.e15.cz

Přivezte mi rtěnku „last minute”. Wolt i Dáme jídlo začaly vozit kosmetiku

Než se začnete připravovat, objednáte si v e-shopu rtěnku a před odchodem z domu už ji máte u sebe. Taková je myšlenka některých prodejců kosmetiky. Aby své produkty dostali k zákazníkům co nejrychleji, spojují síly se službami, jako je Wolt či Dáme jídlo. Služba už je velmi populární také ve…

27.
zář
forbes.cz

Pale Fire Capital hledá investory. V říjnu vydá dluhopisy za půl miliardy

Pale Fire Capital nabídne v půlce října dalším investorům dluhopisy v hodnotě půl miliardy korun s možností navýšení na 750 milionů. Touto cestou chce posílit své stávající portfolio, které se zaměřuje převážně na e-commerce a technologie, a dále ho rozšířit.

21.
zář
finex.cz

„Kup teď, zaplať později“ – PayPal nakupuje japonské Paiday za 2,7 miliardy dolarů

PayPal získává japonskou společnost Paidy za 2,7 miliardy dolarů, aby pronikl na asijský trh s produkty typu „kup teď, zaplať později“ (angl. buy now, pay later – "BNPL"). Navazuje tak na gigantickou akvizici Square z počátku září, které za 27 miliard dolarů koupilo společnost Afterpay nebo oznámenou spolupráci dalšího z…

16.
zář
forbes.cz

Z garáže na miliardu. České prádlo od Astratexu dobývá západní trhy

Astratex začínal před více než dvaceti lety v Náchodě jako klasická garážová firma. Prodával spodní prádlo přes tištěný katalog a posílal ho zákazníkům poštou. Dnes je největším online prodejcem prádla a plavek ve střední a východní Evropě. Letos míří k obratu přes miliardu korun a začíná expanzi na západní trhy.

13.
zář
cc.cz

Český startup módním e-shopům radí, jaké zboží mají zobrazit zákazníkům. Automatizujeme inspiraci, říká Jan Kotek

Když člověk přijde do kamenného obchodu s oblečením, dívá se na různé kousky a ve výběru mu může poradit personál – kde najde podobné tričko nebo jaké kalhoty se k němu mohou hodit, a to na základě stylu samotného zákazníka. Nakupování na internetu obecně přináší o něco horší zážitek, související…

9.
zář
byznys.hn.cz

Billa spustí v příštím roce e-shop. Chce se stát jedničkou na trhu s on-line potravinami

Po obchodních řetězcích jako Tesco či Kaufland vstupuje do světa internetového prodeje potravin v Česku i Billa. Síť, kterou vlastní německá skupina Rewe, si chce také ukousnout z tuzemského on-line trhu, na kterém se loni prodalo zboží za rekordních 196 miliard korun. A právě kategorie potravin na tom měla mnohem…

7.
zář
www.e15.cz

Většina nákupů začíná na internetu, říká František Štrupl z Googlu

Exportovat nemusí pouze tradiční firmy, které vyrábějí produkty, ale i online obchody, které se v tuzemsku uchytí. Podle Františka Štrupla, obchodního ředitele Googlu v Česku, jsou navíc čeští online hráči nadprůměrně úspěšní při expanzi za hranice. „U velké části firem, se kterými spolupracujeme, tvoří export většinu jejich obchodu,“ říká Štrupl,…

3.
zář
cc.cz

Pilulka investuje do českého startupu Blocks. Společně chtějí po Evropě budovat výdejní boxy pro léky

Předešlý rok si lékárenská skupina Pilulka spolupráci s tuzemským startupem Blocks teprve zkoušela. Pracovali spolu na takzvaných Pilulka Boxech, výdejních skříních, do kterých si pro léky bez dalšího kontaktu s lidmi chodili přímo zákazníci. Nyní se obě firmy spojují.

2.
zář
www.e15.cz

Dohánět Alzu nedává smysl. V gamingu se jedničkou stáváme my, říká šéfka CZC.cz Dvořáková

Pandemie zvýšila zájem lidí o technologie, a dvojka mezi českými e-shopy s elektronikou CZC.cz má tak za sebou mimořádně úspěšný rok. Tržby jí meziročně vzrostly o 30 procent na rekordních 5,5 miliardy korun. Nyní se chystá pokořit hranici 6 miliard, rozšiřování sortimentu v alzovském duchu ovšem neplánuje. „Jako správný švec…