Česká média o e-commerce
Potvrzeno: Mall.cz čeká stejný osud jako CZC. Hlavním cílem je uzdravit naše české podniky, tvrdí polské Allegro
Když polská skupina Allegro oznámila, že internetový obchod s elektronikou CZC.cz končí a přesouvá se na tržiště mateřské společnosti, objevila se otázka, co bude s Mall.cz. Sesterský e-shop byl hlavním aktivem, které si Poláci předloni koupili od tuzemských miliardářů s přemrštěnou cenovkou téměř 24 miliard korun.
Největší investice pro Knihobot. Získává čtyři miliony eur na růst v Německu
Loni Knihobot úspěšně expandoval do Rakouska a Německa. Letos má za cíl zdvojnásobit obrat a otevřít kamennou prodejnu v Berlíně. Pomocí stomilionové investice, kterou získal od investora, to půjde o něco snadněji.
Chceme stavět stovky výdejních boxů, říká šéf přepravce
„Možná tady časem bude přeboxováno,“ říká šéf DPD Miloš Malaník. Výdejní schránky jsou vstupenkou do e-shopů, jejich počet chce proto rychle zdvojnásobit.
Vratky jsou strašákem e-commerce. Téměř polovina zboží se již nikdy neprodá
O problémech s návratností se mluví již dlouho. Po zveřejnění výsledků studie z regionu DACH lze očekávat, že se toto téma opět otevře. V sázce jsou dvě cenné komodity: ekologie a peníze.
Jak mohou lidské zdroje podporovat růst e-commerce
Úspěch v online prostoru závisí nejen na dobrých webových stránkách a kvalitním zboží. Každý skvělý e-shop je výsledkem dobře promazaného stroje s různými dovednostmi, od technicky zdatných vývojářů po rychlé doručovatele. A v srdci tohoto ach-systému je chytrý tým lidských zdrojů, který organizuje důležité lidské složky.
Tržby maloobchodů už sedm měsíců v řadě rostou. Zásluhu má online
Maloobchodní tržby v Česku v červnu sedmý měsíc po sobě meziročně stouply. Růst zrychlil na 4,4 procenta z květnových revidovaných tří procent, nejvíc k tomu přispěl internetový prodej.
Mobile commerce a jeho dopad na podnikání
Online nakupování je stále více závislé na mobilních zařízeních. Pohodlí a požadavky zákazníků změnily způsob, jakým společnosti komunikují a chtějí poskytovat snadné a rychlé nakupování.
Rozjet e-shop s nulovým kapitálem a bez starostí s balíky. Komu se skutečně dropshipping vyplatí?
Lidi mi píšou, že chtějí dělat byznys, ale nemají na to peníze. Přitom začít se dá i s kapitálem nula korun. Český influencer Erik Meldik takto začíná youtubové video, v němž své sledující zasvěcuje do základů takzvaného dropshippingu. A na internetu se podobných návodů, jak si díky tomuto byznysmodelu přivydělat,…
Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?
Evropský social commerce se ve srovnání s jinými regiony rozvíjí pomaleji. Podle studie GWI se pouze 26 % uživatelů evropských sociálních platforem zapojuje do sociálních nákupních aktivit, což zaostává za Severní Amerikou (39 %) a Asií a Tichomořím (30 %). Navzdory tomu zaznamenává stálý nárůst účasti a předpokládá se, že…