Česká média o e-commerce

19.
kvě
tech.ihned.cz

Google hlídá, co uživatelé služby Gmail nakupují na internetu, i když o tom sami netuší

Nová strategie Googlu s proklamací o důležitosti soukromí na internetu narazila na realitu krátce poté, co ji Google představil na konferenci Google I/O. Televizní stanice CNBC upozornila na nepříliš známou "službu", kterou Google provozuje bez vědomí uživatelů. Google sbírá informace o internetových nákupech podle stvrzenek, které obchodníci posílají svým zákazníkům…

17.
kvě
www.dnoviny.cz

M-commerce je v celé Evropě na vzestupu, e-commerce v Česku ovlivňuje třetina zákazníků

Podíl online nákupů přes mobilní zařízení neustále roste. Vyplynulo to z každoročního nejkomplexnějšího průzkumu přepravní společnosti DPDgroup. M-commerce zaznamenala mezi lety 2016 a 2018 nárůst o 10 procent na celkových 54 procent.

16.
kvě
www.denik.cz

Nejsou lidi. Zásilkové služby šetří a nasazují automaty

Doslova jen pár vteřin po cestě z nákupu nyní může trvat vyzvednutí zaslaného balíčku obyvatelům pražského Jižního Města. Zastavit se pro něj mohou u nového robotického zařízení u jednoho z vchodů do nákupního centra Chodov.

15.
kvě
byznys.ihned.cz

Tržby největšího čínského prodejce Alibaba stouply o 51 procent. Odhad analytiků překonaly o skoro sedm miliard korun

Čtvrtletní tržby největšího čínského internetového prodejce Alibaba Group Holding vzrostly o více než polovinu a překonaly očekávání analytiků. Firma ve středu oznámila, že tržby se ve čtvrtém finančním čtvrtletí, které skončilo 31. března, meziročně zvýšily o 51 procent na 93,50 miliardy jüanů (313 miliard korun). Analytici je podle průzkumu společnosti…

14.
kvě
mladypodnikatel.cz

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici.

11.
kvě
www.irozhlas.cz

Každý sedmý Čech nakupuje jídlo přes internet. E-shopům však chybí kapacity, zkouší proto inovace

Nakupování potravin online je v Česku v kurzu. Podle konzultační společnosti Acoware je bude letos na internetu nakupovat pravidelně zhruba každý sedmý. Většímu nárůstu nakupujících ale brání hlavně chybějící kapacity - například nedostatek řidíčů. I proto společnosti testují nové způsoby doručování zboží.

10.
kvě
www.podnikatel.cz

PPC reklamu má v dnešní době téměř každý eshop, tak nezůstávejte pozadu ani vy

PPC reklama je známým pojmem z on-line marketingu. Jak s ní však mají e-shopy začít, co si musí pohlídat a jaké jsou její výhody a trendy?

9.
kvě
www.lupa.cz

Twisto získává 360 milionů, investoři vykupují i podíl Čupra. Služba umožní nahrání vlastních peněz

Twisto nedávno expandovalo do Polska a firma teď aktivně sleduje rumunský trh. Globální ambice má se svým algoritmem Nikita.

9.
kvě
www.businessinfo.cz

Chtěl jsem dělat, co mě baví, říká zakladatel obchodu Footshop Peter Hajduček

Během několika let se ze startupu stala kultovní značka pro mladé zákazníky. V současnosti většinu zboží prodává na zahraničních trzích, přestože nabízí světové značky, které tam byly již předtím zavedené.