Tiskové zprávy

Evropská komise v nové strategii jednotného digitálního trhu reagovala na postoj internetových obchodníků

06.05.2015

Evropská komise dnes představila novou strategii jednotného digitálního trhu v Evropské Unii. Za pomoci tří pilířů o šestnácti bodech tak vytyčila hlavní priority EU v rozvoji nejen e-komerce. Strategie by měla být základem pro zajištění dalšího růstu digitálního trhu a online prostředí vůbec. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vnímá novou strategii pozitivně, jelikož reaguje na postoj internetových obchodníků, kteří se měli možnost vyjádřit k bariérám rozvoje jednotného trhu v EU.

Bariéry online prodeje do zahraničí? Rozdílná legislativa a komplikovaná logistika

05.05.2015

Praha 5. května 2015 – Evropská komise zítra představí strategii pro jeden z klíčových bodů svého programu – rozvoj jednotného digitálního trhu. Ten zatím brzdí řada bariér, které bude nutné postupně odstranit. Budoucnost obchodu v EU je totiž jednoznačně v online podobě. Jaké jsou ty největší překážky prodeje do zahraničí v EU z pohledu internetových obchodníků?

Srovnávají, srovnávají a v kamenných obchodech již (tolik) zboží nevybírají – tak nakupují Češi na internetu

09.02.2015

Využít nabídku srovnávačů cen zboží či si vybrat přímo mezi svými oblíbenými e-shopy, to je první krok, který online nakupující volí. Stále méně se pak před objednáním zboží vydávají na „obhlídku“ do kamenných obchodů. Vyplývá to z průzkumu Asociace pro elektronickou komerci.

E-commerce ve světě rostla v roce 2013 o 23,6 %. Celkem zákazníci utratili na internetu 1.552 miliard dolarů

19.12.2014

E-commerce získává po celém světě stále více na popularitě. V roce 2013 si našlo cestu na internet okolo 4,1 miliardy lidí a většina z nich si pak online nakoupila zboží či služby, a to v celkové hodnotě 1.552 USD. V porovnání s rokem 2012 tak došlo k nárůstu o 23,6 %. V roce 2014 se pak čeká další nárůst o 22,9 %, což by znamenalo celosvětové obraty ve výši 1.907 miliard dolarů. O rok později se pak očekává další růst o 18 % na 2.251 miliard dolarů.

Reklama na Internetu i příliš si pamatující počítače mohou zhatit vánoční plány

10.12.2014

Nenechte si zkazit Vánoce příliš si pamatujícími počítači či dokonce reklamou na Internetu. Možná to netušíte, ale vaši blízcí se mohou ze společně používaného počítače příliš snadno dozvědět, co se jim chystáte koupit. Byť, na druhou stranu, byste tímto způsobem také mohli netradičně dát najevo co vlastně “od Ježíška” chcete.

Je tu Cyber Monday - vrchol internetových prodejů startuje!

01.12.2014

Praha 1. prosince 2014 – Tak jako je pro kamenné obchody v USA nejvýznamnějším předvánočním dnem Black Friday, dosahují světové e-shopy vrcholných tržeb během dnešního svátku online prodeje – Cyber Monday. „Svátek“, který vznikl v USA, přináší zákazníkům e-shopů zajímavé slevy a zároveň startuje nejintenzivnější období předvánočních nákupů. V těch letos Česi celkem na internetu utratí minimálně 21,5 mld. Kč.

S nákupy vánočních dárků v e-shopech neváhejte, většina Čechů si je plánuje již na listopad!

20.11.2014

Že jsou Vánoce až v prosinci? Pro nejen internetové obchodníky již dávno začali! Jak vyplynulo z průzkumu mezi spotřebiteli, většinu svých dárků v e-shopech zákazníci pořídí již do konce listopadu. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) připravila ve spolupráci s agenturou Mediaresearch předvánoční průzkum na téma nakupování dárků po internetu. Ten potvrdil, že pořídit si letos online plánuje opět většina internetové populace, konkrétně 77 % uživatelů. Zajímavé ovšem je, že většina z nich se na Vánoce připravuje poctivě s předstihem.

93 miliard EUR a růst téměř 23 % - to byla e-commerce ve Střední Evropě v roce 2013

13.11.2014

S průměrným růstem o téměř 23 % potvrdil e-commerce trh ve Střední Evropě svoje postavení dynamicky rostoucího odvětví. S 93,3 miliardami EUR tvoří Střední Evropa 25,7 % všech e-prodejů v Evropě. O tento růst se postaralo 68 milionů Evropanů, kteří si v minulém roce zakoupili zboží či služby po internetu.

Ženy nakupují v e-shopech oblečení a boty, muži výpočetní techniku a mobily

05.11.2014

Nakupování z pohodlí domova – pro všechny stejné a přitom jiné. Zatímco ženy nejčastěji objednávají oblečení a boty, muži volí počítače a mobily. Rozdíly ve výběru zboží mezi internetovými spotřebiteli jsou patrné i podle věku či vzdělání. Ukázal to výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

Oblečení, počítače a mobily – nejpopulárnější zboží na internetu

20.10.2014

Téměř každý druhý Čech využívající internet si v loňském roce objednal po síti oblečení či boty. Počítače či notebooky, mobily nebo sportovní vybavení – to jsou další velmi populární druhy zboží, které nakupujeme v e-shopech. Službám pak vládne doprava, konkrétně jízdenky. Potvrdil to průzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli.

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
CA

Ověřte si certifikaci obchodu / člena


Stačí, když z adresního řádku Vaše prohlížeče zkopírujete do našeho formuláře adresu stránky, kde se právě nacházíte a odkaz odešlete.
více o certifikátu APEK
Výroba webových stránek Neternity.cz, publikační systém Atrium CMS