Tiskové zprávy

Reklama na Internetu i příliš si pamatující počítače mohou zhatit vánoční plány

10.12.2014

Nenechte si zkazit Vánoce příliš si pamatujícími počítači či dokonce reklamou na Internetu. Možná to netušíte, ale vaši blízcí se mohou ze společně používaného počítače příliš snadno dozvědět, co se jim chystáte koupit. Byť, na druhou stranu, byste tímto způsobem také mohli netradičně dát najevo co vlastně “od Ježíška” chcete.

Je tu Cyber Monday - vrchol internetových prodejů startuje!

01.12.2014

Praha 1. prosince 2014 – Tak jako je pro kamenné obchody v USA nejvýznamnějším předvánočním dnem Black Friday, dosahují světové e-shopy vrcholných tržeb během dnešního svátku online prodeje – Cyber Monday. „Svátek“, který vznikl v USA, přináší zákazníkům e-shopů zajímavé slevy a zároveň startuje nejintenzivnější období předvánočních nákupů. V těch letos Česi celkem na internetu utratí minimálně 21,5 mld. Kč.

S nákupy vánočních dárků v e-shopech neváhejte, většina Čechů si je plánuje již na listopad!

20.11.2014

Že jsou Vánoce až v prosinci? Pro nejen internetové obchodníky již dávno začali! Jak vyplynulo z průzkumu mezi spotřebiteli, většinu svých dárků v e-shopech zákazníci pořídí již do konce listopadu. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) připravila ve spolupráci s agenturou Mediaresearch předvánoční průzkum na téma nakupování dárků po internetu. Ten potvrdil, že pořídit si letos online plánuje opět většina internetové populace, konkrétně 77 % uživatelů. Zajímavé ovšem je, že většina z nich se na Vánoce připravuje poctivě s předstihem.

93 miliard EUR a růst téměř 23 % - to byla e-commerce ve Střední Evropě v roce 2013

13.11.2014

S průměrným růstem o téměř 23 % potvrdil e-commerce trh ve Střední Evropě svoje postavení dynamicky rostoucího odvětví. S 93,3 miliardami EUR tvoří Střední Evropa 25,7 % všech e-prodejů v Evropě. O tento růst se postaralo 68 milionů Evropanů, kteří si v minulém roce zakoupili zboží či služby po internetu.

Ženy nakupují v e-shopech oblečení a boty, muži výpočetní techniku a mobily

05.11.2014

Nakupování z pohodlí domova – pro všechny stejné a přitom jiné. Zatímco ženy nejčastěji objednávají oblečení a boty, muži volí počítače a mobily. Rozdíly ve výběru zboží mezi internetovými spotřebiteli jsou patrné i podle věku či vzdělání. Ukázal to výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

Oblečení, počítače a mobily – nejpopulárnější zboží na internetu

20.10.2014

Téměř každý druhý Čech využívající internet si v loňském roce objednal po síti oblečení či boty. Počítače či notebooky, mobily nebo sportovní vybavení – to jsou další velmi populární druhy zboží, které nakupujeme v e-shopech. Službám pak vládne doprava, konkrétně jízdenky. Potvrdil to průzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli.

APEK E-commerce Awards 2014 znají vítěze, do Barcelony vyrazí Twisto Payments!

26.09.2014

Úspěšný první ročník APEK E-commerce Awards vyvrcholil v průběhu odborné konference E-Business Forum 2014. Ze tří finalistů účastníci EBF vybrali za vítěze Twisto Payments v těsném souboji s dalšími projekty – Kytary.cz a Pilulka.cz. Výherce bude reprezentovat Českou Republiku v červnu 2015 v Barceloně na Global E-commerce Summitu.

Ženy předběhly v nakupování na internetu muže

23.09.2014

Nakupuje na internetu častěji muž nebo žena? Jak často vlastně nakupujeme online? Jaké zboží je na internetu nejpopulárnější? Nejen těmito otázkami se zabývala Asociace pro elektronickou komerci (APEK) při svém každoročním výzkumu připraveném ve spolupráci s agenturou Mediaresearch.

Pozor! ElektroZeSkladu.eu klame zákazníky!

19.09.2014

Praha, 19. září 2014 – Asociace pro elektronickou komerci (APEK) na základě upozornění od nakupujících zjistila, že internetová stránka www.elektrozeskladu.eu nepravdivě informuje zákazníky. Mimo jiné je za provozovatele obchodu uváděna neexistující společnost, IČ na webových stránkách patří jinému subjektu. Internetová stránka také neoprávněně prezentuje logo „APEK – Certifikovaný obchod.“

České e-shopy trápí nejasnosti kolem reklamací i odstoupení od smlouvy

13.08.2014

České internetové obchodníky stále trápí některé nejasnosti a otázky v právní oblasti. Nejožehavějším tématem jsou pro ně nadále reklamace či odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. Na ty nejdůležitější body je upozorňuje nová infografika připravená Asociací pro elektronickou komerci (APEK).

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9
CA

Ověřte si certifikaci obchodu / člena


Stačí, když z adresního řádku Vaše prohlížeče zkopírujete do našeho formuláře adresu stránky, kde se právě nacházíte a odkaz odešlete.
více o certifikátu APEK
Výroba webových stránek Neternity.cz, publikační systém Atrium CMS