Tiskové zprávy

Jednotný evropský digitální trh – kudy vede správná cesta pro e-shopy?

20.08.2015

Evropská komise v květnu představila jeden ze svých nejdůležitějších konceptů – rozvoj jednotného digitálního trhu. Od představení hlavních myšlenek nyní EU postupuje k podrobnějšímu rozpracování a mimo jiné probíhají také veřejné konzultace na téma jednotného digitálního trhu. Díky tomu můžeme vnímat, jakým směrem se Evropská komise chce vydat. Je to ten správný také z pohledu obchodníků? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) spolupracovala s Ecommerce Europe na vyjádření k veřejné konzultaci pro EU.

Dovolená, nákupy i zábava – internet vládne létu!

08.07.2015

Léto je již v plném proudu a Česko má za sebou první tropické dny. Jak se na letošní prázdniny připravili a vybavili Češi? Dovolenou i nákupy vybavení opět ve velkém vybírali na internetu. Potvrzují to statistiky Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

E-komerce v Evropě rostla v roce 2014 o 14,3 %. Obraty tak dosáhly téměř 424 miliard EUR

18.06.2015

Praha 18. června 2015 – Evropská e-komerce má za sebou další úspěšný rok. V roce 2014 dosáhly obraty prodejů po internetu 423,8 miliard EUR, což znamená růst o více než 14 procent oproti předchozímu roku. Státy EU dosáhly 368,7 miliard EUR, z toho Česká Republika přibližně 3,1 miliardy EUR.

Platba kartou při online nákupech roste, mladá generace se elektronické platby nebojí

28.05.2015

Stále více zákazníků využívá při nákupu zboží či služeb na internetu k platbě online metody. Těm vévodí podobně jako v západní Evropě a USA platební karta, která se tak řadí mezi nejpoužívanější internetové platební metody vůbec. Nejvíce se nárůst obliby online plateb projevuje u nakupujících ve věku do 34 let. Potvrzují to informace z aktuální Studie platebních metod, kterou připravila Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

Evropská komise v nové strategii jednotného digitálního trhu reagovala na postoj internetových obchodníků

06.05.2015

Evropská komise dnes představila novou strategii jednotného digitálního trhu v Evropské Unii. Za pomoci tří pilířů o šestnácti bodech tak vytyčila hlavní priority EU v rozvoji nejen e-komerce. Strategie by měla být základem pro zajištění dalšího růstu digitálního trhu a online prostředí vůbec. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vnímá novou strategii pozitivně, jelikož reaguje na postoj internetových obchodníků, kteří se měli možnost vyjádřit k bariérám rozvoje jednotného trhu v EU.

Bariéry online prodeje do zahraničí? Rozdílná legislativa a komplikovaná logistika

05.05.2015

Praha 5. května 2015 – Evropská komise zítra představí strategii pro jeden z klíčových bodů svého programu – rozvoj jednotného digitálního trhu. Ten zatím brzdí řada bariér, které bude nutné postupně odstranit. Budoucnost obchodu v EU je totiž jednoznačně v online podobě. Jaké jsou ty největší překážky prodeje do zahraničí v EU z pohledu internetových obchodníků?

Srovnávají, srovnávají a v kamenných obchodech již (tolik) zboží nevybírají – tak nakupují Češi na internetu

09.02.2015

Využít nabídku srovnávačů cen zboží či si vybrat přímo mezi svými oblíbenými e-shopy, to je první krok, který online nakupující volí. Stále méně se pak před objednáním zboží vydávají na „obhlídku“ do kamenných obchodů. Vyplývá to z průzkumu Asociace pro elektronickou komerci.

E-commerce ve světě rostla v roce 2013 o 23,6 %. Celkem zákazníci utratili na internetu 1.552 miliard dolarů

19.12.2014

E-commerce získává po celém světě stále více na popularitě. V roce 2013 si našlo cestu na internet okolo 4,1 miliardy lidí a většina z nich si pak online nakoupila zboží či služby, a to v celkové hodnotě 1.552 USD. V porovnání s rokem 2012 tak došlo k nárůstu o 23,6 %. V roce 2014 se pak čeká další nárůst o 22,9 %, což by znamenalo celosvětové obraty ve výši 1.907 miliard dolarů. O rok později se pak očekává další růst o 18 % na 2.251 miliard dolarů.

Reklama na Internetu i příliš si pamatující počítače mohou zhatit vánoční plány

10.12.2014

Nenechte si zkazit Vánoce příliš si pamatujícími počítači či dokonce reklamou na Internetu. Možná to netušíte, ale vaši blízcí se mohou ze společně používaného počítače příliš snadno dozvědět, co se jim chystáte koupit. Byť, na druhou stranu, byste tímto způsobem také mohli netradičně dát najevo co vlastně “od Ježíška” chcete.

Je tu Cyber Monday - vrchol internetových prodejů startuje!

01.12.2014

Praha 1. prosince 2014 – Tak jako je pro kamenné obchody v USA nejvýznamnějším předvánočním dnem Black Friday, dosahují světové e-shopy vrcholných tržeb během dnešního svátku online prodeje – Cyber Monday. „Svátek“, který vznikl v USA, přináší zákazníkům e-shopů zajímavé slevy a zároveň startuje nejintenzivnější období předvánočních nákupů. V těch letos Česi celkem na internetu utratí minimálně 21,5 mld. Kč.

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
CA

Ověřte si certifikaci obchodu / člena


Stačí, když z adresního řádku Vaše prohlížeče zkopírujete do našeho formuláře adresu stránky, kde se právě nacházíte a odkaz odešlete.
více o certifikátu APEK
Výroba webových stránek Neternity.cz, publikační systém Atrium CMS